1.1 Trabajos fin de grado - Computación: Recent submissions
Now showing items 37-40 of 178
-
Produktuen etiketen identifikazio automatikoa adimen artifiziala erabiliz.
(2022-10-19)Lan hau etiketen detekzioan dago oinarritua, ikusmen artifiziala erabiliz eta denbora errealean. Horretarako, ikusmen algoritmo deterministagoak erabili daitezke, eta bestetik, ikasketa automatikoaren eredu bat entrenatu, ... -
Gestión ágil de efemérides en el entorno de Julia
(2022-10-19)En el entorno de Julia, la comunidad JuliaAstro ofrece la posibilidad de acceder a distintas bases de datos correspondientes a las Efemérides de los cuerpos celestes: JPL de la NASA, INPOP europeo... Estas bases de datos ... -
Sateliteen ibilbidearen kalkulua eta bistaraketa Unity ingurunean
(2022-10-19)Gradu Amaierako Lan proiektu honen helburua satelite artifizialen ibilbidearen kalkulua eta bistaraketa egitea da. Era berean, Unity ingurunearen eta Oculus VR gailuen kalkulugaitasuna ere neurtu nahi da. Gailuak erabiltzeko ... -
Aprendizaje por refuerzo en Unity para entrenamiento de varios agentes en entornos competitivos
(2022-10-19)En este proyecto se estudia el aprendizaje por refuerzo (reinforcement learning, abreviado como RL a lo largo del documento) de forma competitiva entre dos agentes con el fin de observar las interacciones entre ambos, junto ...