Show simple item record

dc.contributor.advisorEtxebarria Aizpuru, María Izaskunes
dc.contributor.authorFernández Luzuriaga, Maitanees
dc.contributor.otherE.U. MAGISTERIO -BILBAOes
dc.contributor.otherBILBOKO IRAKASLEEN U.E.es
dc.date.accessioned2015-01-16T13:19:26Z
dc.date.available2015-01-16T13:19:26Z
dc.date.issued2015-01-16
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/13994
dc.description.abstract[EUS] Gizartean dauden adimen gaitasun handiko haurrak antzematea ez da erraza. Hori dela eta, ikasle hauen ezaugarriak antzematea izan da lan honen muina. Egile eta teoria ezberdinetan oinarrituta, bi ekarpen didaktiko aurrera eraman dira. Ikasle hauek eta hauen ezaugarriak ezagutzera ematen dituen dokumentala burutu da, non kolektibo honen inguruan sinesten diren mitoak eta uste okerrak desmitifikatzen diren. Lanaren bigarren ekarpena, haurrak identifikatzerako orduan familia eta irakasleentzako lagungarriak izango diren behaketa- tresnen zerrenda izan da, edozein ingurunean egonda ere haur hauek antzematen lagunduko duena.es
dc.description.abstract[SPA] No es fácil identificar al alumnado con altas capacidades intelectuales de la sociedad. Por eso, el objetivo de este trabajo ha sido la identificación de este alumnado. Se han llevado a cabo dos propuestas didácticas, basadas en diferentes autores y teorías. Se ha realizado un documental que da a conocer a estos estudiantes y sus características, donde se desmitifican los mitos y falsas creencias acerca de este colectivo. La segunda propuesta de este trabajo ha sido la elaboración de una lista de herramientas de observación; lista que ayudará a familias y profesorado a la hora de identificar a los citados alumnos/as, cualquiera que sea el entorno.es
dc.description.abstract[ENG] It is not easy to identify students with high intellectual capacities of the society. Therefore, the objective of this project has been the identification of these students. Two didactic proposals have been carried out based on different authors and theories. There has been realized a documentary that gives to know these pupils and its characteristics, where the myths and false beliefs about this collective are demystify. The second proposal of this project has been the development of a list of observation tools; a list that will help families and teachers to indentify these students, in any environment.es
dc.language.isoeuses
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses
dc.subjectadimen gaitasun handiaes
dc.subjectlehen hezkuntzaes
dc.subjectezaugarriakes
dc.subjectantzemanes
dc.subjectmitoakes
dc.subjecthezitzaileakes
dc.titleAdimen Gaitasun Handiko Haurren Ezaugarriak Antzematea Lehen Hezkuntzan. Ekarpen Didaktikoakes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.date.updated2014-06-03T09:13:05Zes
dc.language.rfc3066enes
dc.rights.holder© 2014, Maitane Fernándezes
dc.contributor.degreeGrado en Educación Primariaes
dc.contributor.degreeLehen Hezkuntzako Graduaes
dc.identifier.gaurassign3866-634809es


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record