Show simple item record

dc.contributor.advisorLarrea Mugica, Pedro ORCIDes
dc.contributor.authorBarragán Martínez, Sheilaes
dc.contributor.otherE.U. MAGISTERIO -BILBAOes
dc.contributor.otherBILBOKO IRAKASLEEN U.E.
dc.date.accessioned2015-01-19T11:13:22Z
dc.date.available2015-01-19T11:13:22Z
dc.date.issued2015-01-19
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/14053
dc.description.abstractHaur batzuek hasierako alfabetatzean, hizkuntza idatziarekin zenbait arazo izaten dituzte. Arazo horiek, normalean, ikaskuntza prozesuaren baitan dauden akatsak izaten dira, baina batzuetan hizkuntza trastorno baten adierazleak bihurtu daitezke. Hori dela eta, irakasleak, ahal duen neurrian, arazo horiek aurreikusten saiatu behar du. Ikerketa honetan, haurrek izaten dituzten akatsez gain, eskolek eta irakasleek irakaskuntza honetan dituzten gabeziak eta arazoak aztertu dira. Datuak baloratu ostean, haurrek euren artean mota bereko akatsak egiten dituztela eta irakasleek hizkuntza idatziaren oinarrizko kontzeptuekin zailtasunak dituztela ikusi da. Horrez gain, erabiltzen dituzten metodoak haurren ikaskuntza prozesua errazten ez dutela ikusi dugu. Hori guztia dela eta, arazoak eta gabeziak aurreikusteko proposamen bat aurkeztu dugu.es
dc.description.abstractAlgunos niños, al comienzo de la alfabetización, tienen problemas con el lenguaje escrito. Estos problemas, normalmente, son errores que forman parte del proceso de aprendizaje, pero a veces pueden ser indicadores de un trastorno del lenguaje. Debido a ello, el profesorado, dentro de sus posibilidades, tiene que intentar prevenir esos problemas. En esta investigación, además de los errores que tienen los niños, se han investigado las carencias que tienen los colegios y profesores en este tipo de enseñanza. Después, de valorar los datos, se ha visto que los niños cometen errores parecidos y que el profesorado tiene dificultades con los conceptos básicos del lenguaje escrito. Además de eso, hemos visto que los métodos que utilizan no facilitan el proceso de aprendizaje de los niños. Por todo ello, se ha presentado una propuesta para la prevención de estos problemas y carencias.es
dc.description.abstractSome children, at early literacy, have problems with written language. These problems, usually, are errors that are part of the learning process, but sometimes they can be indicative of a language disorder. As a result, teachers, as far as possible, have to try to prevent these problems. In this research, in addition to the errors that children have, we investigated the lacks that have schools-teachers in this learning. After evaluate the information, it has been seen that children make similar mistakes and that teachers have difficulties with basic concepts of written language. Moreover, we have seen that the methods used do not facilitate the learning process of children. As a consequence, there has been suggested a proposal to prevent problems and lacks.es
dc.language.isoeuses
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses
dc.subjecthizkuntza idatziaes
dc.subjectmetodoaes
dc.subjectirakasleaes
dc.subjectzailtasunakes
dc.subjectaurreikusies
dc.titleHasierako alfabetatzea: Hizkuntza idatziaren zailtasunak eta arazoakes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.date.updated2014-06-03T07:53:07Zes
dc.language.rfc3066enes
dc.rights.holder© 2014, el autores
dc.contributor.degreeGrado en Educación Infantiles
dc.identifier.gaurassign4299-571530es


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record