Show simple item record

dc.contributor.advisorGaintza Jauregi, Zuriñe ORCIDes
dc.contributor.authorAurre Arcocha, Elixanees
dc.contributor.otherE.U. MAGISTERIO -BILBAOes
dc.contributor.otherBILBOKO IRAKASLEEN U.E.
dc.date.accessioned2015-01-19T11:13:34Z
dc.date.available2015-01-19T11:13:34Z
dc.date.issued2015-01-19
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/14054
dc.description.abstractOndorengo lerroetan eskolan ikasleen garapena sustatzeko orduan kontuan hartu diren alderdiak aztertuko dira. Alde batetik urteetan zehar inteligentzia kognitiboa garatzea garrantzitsuena denaren ikuspuntuaren azalpenak agertzen dira, baita hau neurtzeko sortu ziren lehenengo probak aipatu ere. Bestetik, ikaslearen garapen integrala sustatzeko bidean, inteligentzia anitzen agerpenarekin alderdi emozionala garatzeari eman zitzaion garrantzia azaltzen da. Ondoren, ikaslearen garapen emozionala sustatzeko bidean hezkuntza emozionalaren inguruko ideiek ikasleen garapen integralari egiten dioten ekarpena azalduko da. Azkenik, teorikoki jorratutako ideiak praktikara eramango dira eskolako errealitaterako sekuentzia didaktikoa sortuz, testuinguru konkretu bateko ikasleengan garapen integrala bermatuko duen alderdi emozionalaren lanketa dramatizazioaren bitartez emanez.es
dc.description.abstractEn las siguientes líneas se analizaran los ámbitos que se han tenido en cuenta a la hora de impulsar el desarrollo del alumnado en la escuela. Por un lado se analizaran las conciencias de aquellos que tenían como prioridad desarrollar la inteligencia cognitiva junto con los primeros test de inteligencia. Por otro lado, con el objetivo de promover el desarrollo integral del alumnado se explicará la importancia del ámbito emocional que vino de la mano de las inteligencias múltiples. Además, con el propósito de impulsar el desarrollo emocional se analizaran las aportaciones que ésta ha dado al desarrollo integral. Por último, se pasará de la teoría a la práctica creando una secuencia didáctica para responder a la realidad que se vive en las escuelas, para ello se utilizará la dramatización.es
dc.description.abstractIn the following lines we will review the areas taking into account in order to promote the development of students at school. First, we will analyze the thought of those who prioritized the development of cognitive intelligence together with the first IQ tests. Next, in order to promote the integral development of students, we will explain the significance of the emotional area which was brought about together with multiple intelligences. Additionally, in order to promote emotional development we will review the contributions it has made to integral development. Finally, we will move from theory to practice and create a teaching sequence to respond to the real circumstances found in schools, by means of dramatization.es
dc.language.isoeuses
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses
dc.subjectgarapen integralaes
dc.subjecthezkuntza emozionalaes
dc.subjectdramatizazioaes
dc.subjectinklusioaes
dc.subjecteskolaes
dc.titleHezkuntza emozionala: errealitate teorikotik praktikara jauzizes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.date.updated2014-06-03T07:40:48Zes
dc.language.rfc3066enes
dc.rights.holder© 2014, el autores
dc.contributor.degreeLehen Hezkuntzako Graduaes
dc.identifier.gaurassign6945-636800es


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record