Show simple item record

dc.contributor.advisorHerrán Izagirre, Elena ORCIDes
dc.contributor.authorErice Olaizola, Anees
dc.contributor.otherE.U. MAGISTERIO -BILBAOes
dc.contributor.otherBILBOKO IRAKASLEEN U.E.
dc.date.accessioned2015-01-19T11:43:25Z
dc.date.available2015-01-19T11:43:25Z
dc.date.issued2015-01-19
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/14075
dc.description.abstractLABURPENA: Aurrerapen zientifikoek aurrera egin ahala, lehen haurtzarorako begirada eraldatu egin da, bereziki garapen motorraren alorrean. Haurtxoa izaki pasibo bezala ikusten zuten ikuskerek, subjektuaren konpetentzia goiztiarren aurrean begiruneko jarrerak gartu dituzte. Lan honetan kalitatezko hezkuntza eredu instituzionalizatua garatu zuen Emmi Pikler-en ekarpenak aztertuko ditugu. Eredu honek printzipio pedagogiko zehatz batzuen arabera jaioberria eta haurtxo txikia ikusteko beste era bat eta hezitzaile bezala zaintzen dugun ume bakoitzarekiko betetzen dugun rolaren eraldaketa proposatzen du. Honek hezitzailearen jardunbide tradizionala birplanteatzera bultzatzen gaitu, haurrenganako maitasuna eta begirunea oinarritzat duen hezkuntza sistema bat eraiki ahal izateko.es
dc.description.abstractRESUMEN: La mirada a la primera infancia se ha transformado de acuerdo a los avances científicos y especialmente en lo relativo al desarrollo psicomotor. Concepciones que veían al bebé como un ser pasivo, han evolucionado a maneras más respetuosas ante las competencias tempranas del sujeto. En este trabajo, repasaremos las aportaciones de Emmi Pikler, pediatra húngara que desarrolló un modo de crianza institucionalizada de calidad con una serie de principios pedagógicos en los que propone una manera diferente de mirar al recién nacido y al niño pequeño y una transformación del rol que desempeñamos como educadores/as en nuestra relación con cada niño y niña al cargo. Esto significa cuestionar la función docente tradicional, para la construcción de un sistema didáctico basado en el amor y el respeto hacia el niño.es
dc.description.abstractABSTRACT: The sight to first childhood has changed according to scientific advances and especially concerning psychomotor development. Conceptions of the baby as a passive human being have evolved to more respectful ways in front of the individual earlier domains. In this article, we will revise Emmi Pikler´s contributions. She was a Hungarian pediatrician who developed a kind of qualified institutional breeding with some pedagogic principles in which she proposes a different way of watching the newborn and toddler and a transformation of the roll that we make as educator with each girl or boy we take charge of. All this leads to question the traditional teaching institution to construct a didactic system based on love and respect to the child.es
dc.language.isoeuses
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses
dc.subjectPikler-Lóczy pedagogiaes
dc.subjectkalitatezko zaintzakes
dc.subjecthaurtxoak eta haur txikiakes
dc.subjecthezitzailearen jarreraes
dc.subjectmaitasuna eta begiruneaes
dc.titleMaitasunean eta errespetuan hezten: 0-3 urte bitartekoen harmoniaes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.date.updated2014-06-03T09:01:57Zes
dc.language.rfc3066enes
dc.rights.holder© 2014, el autores
dc.contributor.degreeGrado en Educación Infantiles
dc.identifier.gaurassign6270-521077es


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record