Search
Now showing items 1-10 of 12
Teknoyonkien garaian hezkuntzaren erronkak
(UPV/EHU eta UEU, 2017)
“Teknoyonkien garaian, teknologia berriek eta ingurune digitalak erraztu edo oztopatu
egiten dute ikaskuntza prozesua eta zein kasutan izan daitezke mesedegarriak?"
Agian probokazio puntu bat baduela onartu behar dut ...
English for SCE 2 Didactic Programme
(UPV/EHU eta UEU, 2017)
Graduondoko proiektu honetan, Bigarren Hezkuntzako bigarren mailako ikasleentzat zuzenduta
dagoen ingelera irakasgaia lantzeko programazio didaktikoa aurkezten da (web orri honetan eskuragarri
dago: http://anabellestib ...
NIA irakasleen etengabeko formazioan
(2017)
Hezkuntza hobetzeko ahaleginean, irakasleok ardura hartu beharko genuke,
etengabe eguneratuta egoteko, baita etengabe ikasten aritzeko ere. Zer esanik ez
dago gaurko gizarte digitalizatuan. Zalantzarik gabe, IKTek ...
eAssessment (evaluación de los aprendizajes en contextos online o blended): tendencias, modelos y estrategias de evaluación avanzadas)
(UPV/EHU eta UEU, 2017)
Proiektu honen helburua, online bidezko ikas‑prozesuetan ematen diren ebaluazioen inguruan burututako ikerketa eta hezkuntza praktiken literatura azterketa bat egitea da. Gaur egun oraindik ere, ohikoa da ebaluazio‑tresna ...
Konpetente digitalak izateko bidean
(2017-06)
Hezkuntza-eremuan bizitzen ari garen trantsizio-une honetan, gauza gutxi dira ziurrak
eta horietako bat teknologia digitalen nonahikotasuna da. Teknologiaz, pantailez
inguraturik bizi gara eta, hezitzaileok gure bizitzaren ...
Natur zientzien didaktika berritzaile eta digitala: laborategi birtualen eta simulazioen erabilera Derrigorrezko Bigarren Hezkuntzan
(UPV/EHU eta UEU, 2017)
HEZikt gradu-ondokoaren baitan gauzatu den proiektu honetan natur zientzien
hezkuntza berritzailearen eta digitalaren inguruan ikerketa eta proposamen didaktiko
bat egin da. Zientzia ikasketak esperimentazioan eta ikerketan ...
Hizkuntza Hezkidetzailea eta Sexista: Haur eta Lehen Hezkuntzako ipuinen azterketa, Hizkuntzaren Prozesamenduko tresnak erabiliz
(UPV/EHU eta UEU, 2017)
Haurrei ipuinak irakurtzea edo kontatzea oso garrantzitsutzat jo izan da, baita
hezkuntza formalean ere. Lan honetan ipuin tradizional sexistetan eta moderno
hezkidetzaileetan erabiltzen den hizkuntza aztertu eta alderatu ...
Corpusen eta horiek ustiatzeko tresnen erabilera hizkuntza-irakaskuntzan
(UPV/EHU eta UEU, 2017)
Lan honen helburu nagusia unibertsitateko zenbait ikasleek idatzitako testuek osatzen
duten corpusa aztertzea izango da; horrela zenbait ezaugarri linguistiko ikertu eta
ikasle horiek HABEk ezartzen dituen baldintzen ...
DBH 4ko ikasleen testu laburpenak deskribatzen, IKT-ak erabiliz
(UPV/EHU eta UEU, 2017)
Ikerketa lan honen helburua DBH 4-ko ikasle talde batek egindako testu
laburpenak deskribatzea da. Hau da, testuaren ideiarik nagusienak jasotzen
dituzten, progresio tematikoa zaintzen duten, ideien arteko koherentzia ...
Open edX plataformaren instalazioa, konfigurazioa eta euskaratze prozesuaren dokumentazioa. App-aren konfigurazioa eta konpilazioa
(UPV/EHU eta UEU, 2017)
Lan honetan Open edX plataformaren instalazioa, konfigurazioa eta euskaratze
prozesua burutu eta dokumentatuko da. Horrez gain, zerbitzarian egiten den
instalazioa mugikorrentzako app batean konpilatu eta konektatuko da, ...