dc.contributor.advisor | Garay Plaza, Javier Oscar | es |
dc.contributor.author | Sagarzazu Larrauri, Martxel | es |
dc.contributor.other | F. ACTIVIDAD FISICA Y DEPORTE | es |
dc.contributor.other | JARDUERA FISIKOAREN ETA KIROLAREN ZIENTZIEN F. | es |
dc.date.accessioned | 2015-12-09T16:10:13Z | |
dc.date.available | 2015-12-09T16:10:13Z | |
dc.date.issued | 2015-12-09 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10810/16369 | |
dc.description.abstract | Azken hamarkadan irakaskuntza eta jarduera fisikoaren arteko erlazioetan egindako ekarpenak azaleratzen ari dira. Heziketa Fisikoaren Espainiako panorama haratago joan nahi du metodologia ezberdinak baliatuz. Orregatik, Aukerako Heziketa Fisikoaren metodoen arteko bilaketa sistematiko bat behartzat jotzen da. Horretarako, aurrekariak bilatu dira eta egungo egoera aztertu eta definitu. Bukaeran emaitzen aldaera eta arrazonamenduekin amaitzeko. Aukerako Heziketa Fisikoak barneratzen dituen metodologiei buruzko hurbilketa eta ideia edo pentsamendu ezberdinen hausnarketa bat da. | es |
dc.language.iso | eus | es |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | es |
dc.subject | aukerako hezkuntza fisikoa | es |
dc.subject | aukerako heziketa fisikoa | es |
dc.subject | gorputz heziketa ez tradizionala | es |
dc.subject | aukerako heziketa metodologiak | es |
dc.title | Aukerako hezkuntzaren proposamen desberdinen azterketa gorputz eta kirol hezkuntzaren esparruan | es |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | es |
dc.date.updated | 2015-06-19T09:51:57Z | es |
dc.language.rfc3066 | es | es |
dc.rights.holder | © 2015, el autor | es |
dc.contributor.degree | Grado en Ciencias de la Actividad Física y del Deporte | es |
dc.contributor.degree | Jarduera Fisikoaren eta Kirolaren Zientzietako Gradua | es |
dc.identifier.gaurassign | 28418-596463 | es |