UPV-EHU ADDI
  • Back
    • English
    • español
    • Basque
  • Login
  • English 
    • English
    • español
    • Basque
  • FAQ
Search 
  •   ADDI
  • DOCENCIA
  • Facultad de Educación, Filosofía y Antropología
  • Search
  •   ADDI
  • DOCENCIA
  • Facultad de Educación, Filosofía y Antropología
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-10 of 10

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Burnouta irakaskuntzan: nahaste ikustezina? 

Rementeria Alonso, Haizea (2022-09-05)
[EU] Gizartearen presioa irakasleekiko, hezkuntza jardunarekiko itxaropen altuak, etab. irakaskuntzan estres handia eragiten duten faktoreak dira. Hauek modu errepikakorrean jasan ezkero, burnouta pairatzeko arriskua ekar ...
Thumbnail

Mujeres con discapacidad intelectual: multidiscriminación y desigualdad de género desde la perspectiva de sus hermanos y hermanas 

Plaza Mendaña, Vanesa (2021-06)
En la actualidad, se encuentra poca información acerca de las desigualdades de género producidas entre hombres y mujeres con discapacidad intelectual. En éste Trabajo de fin de grado, se investigan las situaciones de ...
Thumbnail

Irakasleen arteko harremanak eskola txiki batean: adimen emozionala oinarri duen praktika baten analisia 

Yanci Irigoyen, Maria (2020)
Honako hau, Nafarroako iparraldeko landa-eremuan kokatua dagoen eskola publiko bateko irakasleen arteko harremanak aztertzen dituen Gradu Amaierako Lana da. Eskola txikia izateak eta bereizgarri egiten duen Emozio Hezkuntza-ren ...
Thumbnail

Irakasleen arteko harremanak eskola testuinguruan: Eskola txiki baten kasua 

Urretabizkaia Eraso, Leire (2020)
Honako hau, Gipuzkoako herri txiki batean kokatuta dagoen ikastetxe publiko bateko irakasleen arteko harremanak aztertzen dituen Gradu Amaierako lana da. Lan honen bidez, Eskola Txikien ezaugarri bereizgarriek irakasleen ...
Thumbnail

Los jóvenes del sur de Ibagué y Soundarte REC: procesos de empoderamiento a través del hip hop 

San Miguel González, Aingeru (2021-02-26)
En la siguiente investigación antropológica, se analizan los procesos de empoderamiento de los jóvenes de las comunas 11,12 y 13 de Ibagué (Colombia) que forman parte de la escuela de hip hop Soundarte REC. Los jóvenes de ...
Thumbnail

Altas Capacidades Intelectuales, algo más que ser inteligentes: alumnas adolescentes con Altas Capacidades Intelectuales y su autoconcepto 

Martos Sanchez, Naroa (2020-06-22)
En el presente trabajo se ha ahondado en la realidad de las adolescentes con Altas Capacidades Intelectuales (AACC) con especial atención al desarrollo del autoconcepto. Para ello, se ha realizado un estudio descriptivo ...
Thumbnail

Hezkidetzaren aldeko irakasleek haurren genero identitateaz duten ikuspegia 

Otaegui Lasarte, Garazi (2020)
Irakasleek garai bakoitzean garrantzitsuak diren gaietan formatu behar izaten dute eta egun, feminismoaren eraginez, genero identitatearen gaia indarra hartzen ari da. Jakina da, haurren genero identitatea eragile ezberdinen ...
Thumbnail

Genero rolak eta estereotipoak haur hezkuntzan: genero bereizketaren erreprodukzioa eraldatzen hasteko ikerketa-diagnostikoa eta esku-hartzea 

Machado de Souza, Agustina (2020)
Gradu Amaierako Lan honetan genero rolen eta estereotipoen erreprodukzioa eraldatzen hasteko esku-hartze bat planifikatu, gauzatu eta ebaluatzen da. Hau Donostiako ikastola publiko batean egindako praktikaldian burutu da, ...
Thumbnail

Hezkidetza Haur Hezkuntzan: hezitzaileen ikuspegia egungo formakuntzaz eta esku-hartzeez 

Aguirre Iriondo, Leire (2022-09-15)
[EU] Ikerketa lan honetan, hezkidetzaren ikergaia mahai gainean jarrita, Haur Hezkuntzako hezitzaileek jaso duten hezkidetza-formakuntzaz eta esku-hartze hezkidetzaileak gauzatzerakoan dituzten zailtasunen buruzko iritziak ...
Thumbnail

Implementing interaction and cooperative learning in the foreign language classroom: effects on students’ learning 

Beltran Errandonea, Maddi (2022-09-05)
[EN] This paper focuses on the possible benefits of interaction and cooperative learning in the foreign language acquisition process. In this research, the participants were 24 students enrolled in the fifth grade of Primary ...

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
OpenAIRE
EHU Bilbioteka
 

 

Browse

All of ADDICommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesDepartamentos (cas.)Departamentos (eus.)SubjectsThis CommunityBy Issue DateAuthorsTitlesDepartamentos (cas.)Departamentos (eus.)Subjects

My Account

Login

Discover

AuthorAguirre Iriondo, Leire (1)Beltran Errandonea, Maddi (1)Machado de Souza, Agustina (1)Martos Sanchez, Naroa (1)... View MoreTipo documento
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis (10)
Departamento (cas.)Didáctica de las Matemáticas, Ciencias Experimentales y Sociales (3)Psicología evolutiva y de la educación (3)Didáctica y organización escolar (2)Didáctica de la Lengua y la Literatura (1)... View MoreDepartamento (eus.)Bilakaeraren eta hezkuntzaren psikologia (3)Matematika, Zientzia Esperimental eta Gizarte Zientzien Didaktika (3)Didaktika eta eskola antolakuntza (2)Balioen filosofia eta gizarte antropologia (1)... View MoreDate Issued2020 (5)2022 (3)2021 (2)Language(ISO)eus (6)spa (3)eng (1)

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
OpenAIRE
EHU Bilbioteka