Search
Now showing items 1-10 of 16
Testu-jokoetarako errefortzu bidezko ikasketa
(2020-12-04)
Proiektu honetan errefortzu bidezko ikasketa erabili nahi da lengoaia naturalen ikasketa garatzeko. Horretarako, testu-jokoak erabili dira ikasketa paradigma honetan sakontzeko. Testu-jokoak espazio konbinatorial eta ...
Errealitate Birtualerako Joku Heziltzaile baten Garapena
(2020-12-03)
Proiektu honetan Unity motorearen bidez ordenagailuetarako zein errealitate birtualeko gailuetarako erabilgarria den umeentzako joko hezitzailea sortu da, umeei biderketak ikasteko modu alternatibo bat eskaintzeko.
Adiera desanbiguazioa euskararako ikasketa sakona erabiliz
(2020-12-03)
Adiera-desanbiguazioan ikasketa sakonean oinarritutako metodoek hobekuntza asko ekarri dituzte azken urteotan. Ikasketa sakoneko metodoak erabiltzean, ordea, arazo batekin topatzen gara: gizakiek eskuz etiketatutako datu ...
Datuetatik eta haietatik sortutako sailkatzaileetatik genero desbiderapenak ezabatzeko sistema. Systems to decrease gender bias in classifiers
(2020-12-04)
It is said that with great power comes great responsibility. Nowadays, we rely on machine learning systems that are capable of understanding text at a human-like level. Yet, relations like "man is to computer scientist ...
Business Intelligence kultura-kudeatzaile entitate batean
(2020-12-03)
Munduan konexio gehiago daude gizakiak baino, eta bai edo bai, gure bizitzeko etaerlazionatzeko moduak dakarren hazkunde teknologikoak, ezinbesteko mugarri bat markatu du,datuak dituenak zerbait oso ...
Testu bidezko irudien deskribapenak sortzen
(2020-12-04)
Lan honetan testu bidezko irudien deskribapenak sortzeko (Image captioning) ikasketa sakon bidezko hainbat eredurekin lan egin da, irudien errepresentazio desberdinak aztertuz hauen arteko konparaketa bat egiteko.
Ikasketa automatiko teknikak Super Mario bideo-jokoan
(2020-12-04)
Proiektu honetan hainbat errefortzu bidezko ikasketa automatiko teknika aplikatzen dira urteetan zehar nola eboluzionatu duten ikusteko. Super Mario (NES) bideo-jokoa erabiliko da ikusmen bidez ikasteko.
Sentimenduen Analisia Ikasketa Automatikoaren laguntzaz
(2020-12-04)
Proiektu honetan Sentimenduen Analisia lantzea izan da helburua. Analisi hori, makina bat idatzizko testuak gizakien antzera interpretatzeko gai izatean datza. Datu horiek adierazten dituzten sentimenduak detektatu, hala ...
Euskarazko zuzentzaile gramatikal neuronala
(2020-12-04)
Proiektu honetan ikasketa sakoneko teknikak erabiltzen dira, Transformer izeneko arkitektura neuronala zehazki, euskarazko errore gramatikalak automatikoki zuzendu ahal izateko. Itzulpen automatikoko hurbilpen bat erabilita, ...
Bi iturriko itzultzaile neuronala
(2020-12-04)
Lan honetan bi iturriko itzultzaile neuronal bat eraiki dut, transformer arkitektura erabiliz. Itzultzaileak testu beraren gaztelaniazko eta ingelesezko bertsioak jaso behar ditu, bi iturriak konbinatuz euskarazko itzulpena ...