dc.contributor.advisor | Arrivillaga Iriarte, Ana Rosa | es |
dc.contributor.author | Del Fresno Villar, Selene | es |
dc.contributor.other | E.U. MAGISTERIO -BILBAO | es |
dc.contributor.other | BILBOKO IRAKASLEEN U.E. | es |
dc.date.accessioned | 2016-03-16T18:12:37Z | |
dc.date.available | 2016-03-16T18:12:37Z | |
dc.date.issued | 2016-03-16 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10810/17661 | |
dc.description.abstract | [eus] Lan honek hirugarren mailako neska-mutilengan autoezagutza akademikoak duen garrantzia behatu eta ikertu nahi du. Helburu bezala, ikasleak bere burua ezagutu, norberaren nortasuna garatzeko oinarrizkoa dena, eta inguruan dituzten pertsonen iritziak errespetatzea planteatu da. Gainera, esfortzuak prozesu honetan ez ezik, hezkuntza sisteman zein aspektu sozialean duen garrantzia ere erakutsi nahi da. Emaitzek aldaketa batzuk adierazten dituzte, batez ere, autoezagutza akademikoan. | es |
dc.description.abstract | [es] Este trabajo pretende observar e investigar la importancia del autoconcepto académico entre niños y niñas de tercero de primaria. Se ha planteado como objetivo el que los alumnos se conozcan a sí mismos, base de su propia identidad, y que respeten las opiniones de las personas que les rodean. Además, se quiere demostrar la importancia que tiene el esfuerzo en este proceso tanto en el sistema educativo como en el social. Los resultados presentan algunos cambios, sobre todo, en el autoconocimiento académico. | es |
dc.description.abstract | [en] This work aims to observe and investigate the importance of the academic self-concept among children cursing the 3rd grade of primary school. The objetive is for children to get to know themselves, their identities and to respect other´s opinions. Furthermore, it is required to show how important the efford is in this educational system as well as in a social aspect. The results presents some changes, especially, in the academic sel-concept. | es |
dc.language.iso | eus | es |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | es |
dc.subject | Hezkuntza sistema | es |
dc.subject | autoezagutza akademikoa | es |
dc.subject | esfortzua | es |
dc.subject | nortasuna | es |
dc.subject | errespetua | es |
dc.subject | sistema educativo | es |
dc.subject | autoconocimiento académico | es |
dc.subject | esfuerzo | es |
dc.subject | identidad | es |
dc.subject | respeto | es |
dc.subject | educational system | es |
dc.subject | academic self-concept | es |
dc.subject | effort | es |
dc.subject | identity | es |
dc.subject | respect | es |
dc.title | Ikasleak irakastetik, pertsonak heztera: nork bere burua ezagutzeak hezkuntzan duen eragina | es |
dc.title.alternative | Autoezagutza akademikoa eta esfortzua hezkuntzaren oinarri | es |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | es |
dc.date.updated | 2015-05-27T17:20:28Z | es |
dc.language.rfc3066 | es | es |
dc.rights.holder | © 2015, la autora | es |
dc.contributor.degree | Grado en Educación Primaria | es |
dc.contributor.degree | Lehen Hezkuntzako Gradua | es |
dc.identifier.gaurassign | 20055-657706 | es |