Show simple item record

dc.contributor.advisorArrivillaga Iriarte, Ana Rosa ORCIDes
dc.contributor.authorDel Fresno Villar, Selenees
dc.contributor.otherE.U. MAGISTERIO -BILBAOes
dc.contributor.otherBILBOKO IRAKASLEEN U.E.es
dc.date.accessioned2016-03-16T18:12:37Z
dc.date.available2016-03-16T18:12:37Z
dc.date.issued2016-03-16
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/17661
dc.description.abstract[eus] Lan honek hirugarren mailako neska-mutilengan autoezagutza akademikoak duen garrantzia behatu eta ikertu nahi du. Helburu bezala, ikasleak bere burua ezagutu, norberaren nortasuna garatzeko oinarrizkoa dena, eta inguruan dituzten pertsonen iritziak errespetatzea planteatu da. Gainera, esfortzuak prozesu honetan ez ezik, hezkuntza sisteman zein aspektu sozialean duen garrantzia ere erakutsi nahi da. Emaitzek aldaketa batzuk adierazten dituzte, batez ere, autoezagutza akademikoan.es
dc.description.abstract[es] Este trabajo pretende observar e investigar la importancia del autoconcepto académico entre niños y niñas de tercero de primaria. Se ha planteado como objetivo el que los alumnos se conozcan a sí mismos, base de su propia identidad, y que respeten las opiniones de las personas que les rodean. Además, se quiere demostrar la importancia que tiene el esfuerzo en este proceso tanto en el sistema educativo como en el social. Los resultados presentan algunos cambios, sobre todo, en el autoconocimiento académico.es
dc.description.abstract[en] This work aims to observe and investigate the importance of the academic self-concept among children cursing the 3rd grade of primary school. The objetive is for children to get to know themselves, their identities and to respect other´s opinions. Furthermore, it is required to show how important the efford is in this educational system as well as in a social aspect. The results presents some changes, especially, in the academic sel-concept.es
dc.language.isoeuses
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses
dc.subjectHezkuntza sistemaes
dc.subjectautoezagutza akademikoaes
dc.subjectesfortzuaes
dc.subjectnortasunaes
dc.subjecterrespetuaes
dc.subjectsistema educativoes
dc.subjectautoconocimiento académicoes
dc.subjectesfuerzoes
dc.subjectidentidades
dc.subjectrespetoes
dc.subjecteducational systemes
dc.subjectacademic self-conceptes
dc.subjecteffortes
dc.subjectidentityes
dc.subjectrespectes
dc.titleIkasleak irakastetik, pertsonak heztera: nork bere burua ezagutzeak hezkuntzan duen eraginaes
dc.title.alternativeAutoezagutza akademikoa eta esfortzua hezkuntzaren oinarries
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.date.updated2015-05-27T17:20:28Zes
dc.language.rfc3066eses
dc.rights.holder© 2015, la autoraes
dc.contributor.degreeGrado en Educación Primariaes
dc.contributor.degreeLehen Hezkuntzako Graduaes
dc.identifier.gaurassign20055-657706es


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record