Show simple item record

dc.contributor.advisorGilsanz López, Ainhize ORCIDes
dc.contributor.authorAurteneche Maruri, Ainhoaes
dc.contributor.otherF. CC. ECONOMICAS Y EMPRESARIALESes
dc.contributor.otherEKONOMIA ETA ENPRESA ZIENTZIEN F.es
dc.date.accessioned2016-09-27T12:38:38Z
dc.date.available2016-09-27T12:38:38Z
dc.date.issued2016-09-27
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/18996
dc.description.abstract“Neuromarketing: kontsumitzailearen benetako egiaren bila” ikerketa lanaren bitartez, neuromarketina merkatu ikerketa teknika berri moduan ezagutarazi nahi da, giza garunaren jardueraren analisian oinarrituz, neurozientziatik datorren erremintak direla medio. Proiektu honen helburua neurozientziaren aplikazioa marketin alorrean erakustea da, kontsumitzailearen jokaerarekin erlazionatzeko eta honen portaera baldintzatzen dituzten erabaki hartze prozesuen ulermena burutzeko.es
dc.language.isoeuses
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/*
dc.titleNeuromarketina: Kontsumitzaileen benetako egiaren bilaes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.date.updated2016-02-24T12:46:49Zes
dc.language.rfc3066eses
dc.rights.holderAttribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International*
dc.contributor.degreeGrado en Marketinges
dc.contributor.degreeMarketineko Graduaes
dc.identifier.gaurregister66838-654869-05es
dc.identifier.gaurassign21821-654869es


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International