dc.contributor.advisor | Diaz de Gereñu Lasaga, Leire | |
dc.contributor.author | Etxague Goia, Itxaro | |
dc.contributor.other | F. LETRAS | |
dc.contributor.other | LETREN F. | |
dc.date.accessioned | 2017-05-02T17:15:46Z | |
dc.date.available | 2017-05-02T17:15:46Z | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10810/21279 | |
dc.description.abstract | Idatzizko iritzi-gutuna lantzeko Sekuentzia Didaktiko bat eraiki da lan honetan. Horretarako, lehenik, argudiaketaren berezko ezaugarriak azaldu eta honek Nafarroako D ereduko Batxilergoko Curriculum ofizialean duen lekua ikusi da. Curriculumaren beharrei erantzunez, irakaskuntza baliabide gisa testu-generoa erabiltzearen arrazoiak ere azaldu dira. Bigarrenik, bildutako corpusaren analisi eta azterketa egin da, hemen ikusitako gabezi eta gaitasunetan oinarriturik eraiki baita ondotik datorren Sekuentzia Didaktikoa. Azkenik, ondorioak zehaztu dira. | |
dc.language.iso | eus | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/restrictedAccess | |
dc.subject | argudiaketa | |
dc.subject | sekuentzia didaktikoa | |
dc.subject | testu-generoa | |
dc.subject | iritzi-gutuna | |
dc.subject | hizkuntzaren irakaskuntza | |
dc.title | Euskararen irakaskuntzaren baliabideak. Idatzizko iritzi-gutuna lantzeko sekuentzia didaktikoa | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | |
dc.date.updated | 2016-06-08T10:47:56Z | |
dc.language.rfc3066 | es | |
dc.rights.holder | © 2016, el autor | |
dc.contributor.degree | Grado en Estudios Vascos | |
dc.contributor.degree | Euskal Ikasketetako Gradua | |
dc.identifier.gaurregister | 69762-677838-09 | |
dc.identifier.gaurassign | 28515-677838 | |