UPV-EHU ADDI
  • Back
    • English
    • Español
    • Euskera
  • Login
  • English 
    • English
    • Español
    • Euskera
  • FAQ
View Item 
  •   Home
  • DOCENCIA
  • Facultad de Educación y Deporte
  • Trabajos Académicos-Facultad de Educación y Deporte
  • View Item
  •   Home
  • DOCENCIA
  • Facultad de Educación y Deporte
  • Trabajos Académicos-Facultad de Educación y Deporte
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Matematika heziketa fisikoan lantzeko joko eta jarduerak

Thumbnail
View/Open
GrAL_Alvarez.pdf (258.5Kb)
Date
2014
Author
Alvarez Aranzabal, Martin
Metadata
Show full item record
URI
http://hdl.handle.net/10810/23805
Abstract
Gorputz hezkuntzan matematika lantzeko aukerak badaudela ikusirik, honen inguruko analisi teorikoa egingo da, bai eta gaiaren inguruko hausnarketa eta aportazioa ere. Hasiera batean, marko teorikoaren bidez gorputz hezkuntza eta matematika kontzeptuak azaltzen dira, curriculum dekretuko edukiekin batera. Eduki hauek ezinbestekoak dira, aportazioan hauen arteko loturak egiten direlako. Amaitzeko, gorputz hezkuntza edo mugimenduaren bidez matematika lantzea defendatzen duten autore desberdinen ideiak azalduko dira. Hau da, lan honen oinarria defendatzen duten autoreen aipamen eta ideiak azalduko dira. Analisi teorikoarekin amaiturik, nire aportazioa egingo dut: matematiketako eduki-multzo desberdinak lantzeko joko eta jarduerak sortu. Honetarako, lehenik bigarren paragrafoan aipatutako eduki hauen arteko lotura zehatzago edo argiago adierazteko asmoz, interdisziplinitatea eta korrelazioaz hitz egiten da. Ondoren, edozein jarduera edo saioetan kontuan hartu beharreko oinarrizko argibide metodologikoak ematen dira “metodologia” atalean, bai eta saioen egituraren inguruko hainbat azalpen ere. Teoria guztia azalduta, hezkuntza sistemako matematika gorputz hezkuntzan lantzeko argibideak ematen dituen azalpen eta adibideen “bilduma” garatzen da. Bertan, oinarri teorikoa (korrelazioa, metodologia, mugimendua eta matematika, curriculum dekretua … ) kontuan harturik, jarduera desberdinak azalduko dira. Amaitzeko, lan guztiaren inguruko ondorioak agertzen dira. Bertan, lanaren ahulezia edo alde txarrak eta indar-guneak edo alde onak azaltzen dira, bai eta hobekuntza proposamen batzuk ere.
Collections
  • Recolecta
  • Trabajos Académicos-Facultad de Educación y Deporte

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
OpenAIRE
OpenAIRE
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesDepartamentos (cas.)Departamentos (eus.)SubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesDepartamentos (cas.)Departamentos (eus.)Subjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
OpenAIRE
OpenAIRE