dc.contributor.advisor | Cilleruelo Gutiérrez, Lourdes | |
dc.contributor.author | Piérola Corral, María | |
dc.contributor.other | E.U. MAGISTERIO -BILBAO | |
dc.contributor.other | BILBOKO IRAKASLEEN U.E. | |
dc.date.accessioned | 2018-03-21T18:43:46Z | |
dc.date.available | 2018-03-21T18:43:46Z | |
dc.date.issued | 2018-03-21 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10810/25849 | |
dc.description.abstract | [EUS] Ikasketa batzuk antzerki musikal hezigarriak umeengan hainbat onura dituela erakutsi
dute. Dena den, antzerki musikalaren ikerkuntza baliabide didaktiko gisa, oso mugatua
da hezkuntza formalaren alorrean, ikerketa gehienek Curriculumetik kanpoko
proiektuak lantzen baitituzte. Horrela izanda, lan honek, antzerki musikalak duen
potentzial didaktikoa aztertzen du eta dakartzan onurak erakusten ditu. Esku hartze
pedagogiko baten bitartez, ikasleek ezarritako helburuak lortu dituztela frogatu da;
beraien motibazioa eta taldean lan egiteko gaitasuna hobetu dute eta arte eszenikoez
gozatu dute hezkuntza giro egoki batean. Beraz, ikerketak antzerki musikala baliabide
didaktiko gisa erabiltzearen onurak erakusten ditu. | es_ES |
dc.description.abstract | [ES] Algunos estudios han demostrado que el teatro musical educativo tiene diversos
beneficios en los niños y niñas. A pesar de todo, la investigación sobre el teatro
musical como recurso didáctico en la educación formal es muy escasa, ya que la
mayoría de los estudios trabajan en proyectos extracurriculares. Este trabajo estudia el
potencial didáctico del teatro musical y expone los beneficios que conlleva. Mediante
una intervención pedagógica se ha comprobado que los alumnos han conseguido
alcanzar los objetivos, mejorar su motivación, su capacidad para trabajar en equipo y
que han disfrutado de las artes escénicas en un ambiente educativo adecuado. El
estudio nos muestra los beneficios de utilizar el teatro musical como medio en la
educación formal. | es_ES |
dc.description.abstract | [EN] Some studies have shown that educational musical theatre has several benefits among
the children. However, the musical theatre research as a teaching resource in formal
education is quite poor, because most of the studies work at extracurricular projects.
This essay studies the musical theatre educational potential and its advantages. Thanks
to a pedagogical method it has been proved that the students have achieved the
objectives, improved their motivation, their ability to work in a team and that they
have enjoyed the performing arts in a proper educational atmosphere. The study
shows us the benefits of using musical theatre as a mean in formal education. | es_ES |
dc.language.iso | eus | es_ES |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ | |
dc.subject | antzerki musikala | es_ES |
dc.subject | hezkuntza | es_ES |
dc.subject | baliabide didaktikoa | es_ES |
dc.subject | lehen hezkuntza | es_ES |
dc.subject | teatro musical | es_ES |
dc.subject | educación | es_ES |
dc.subject | propuesta didáctica | es_ES |
dc.subject | educación primaria | es_ES |
dc.subject | musical theatre | |
dc.subject | education | |
dc.subject | didactic proposal | |
dc.subject | primary education | |
dc.title | Antzerki musikala oinarrizko hezkuntza formalaren curriculumean txertatzearen onurak | es_ES |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | |
dc.date.updated | 2017-05-04T15:11:37Z | |
dc.language.rfc3066 | es | |
dc.rights.holder | Atribución-NoComercial-SinDerivadas (cc by-nc-nd) | |
dc.contributor.degree | Lehen Hezkuntza | es_ES |
dc.identifier.gaurassign | 48967-741066 | |