Show simple item record

dc.contributor.advisorIruskieta Quintian, Mikel
dc.contributor.authorSan Martín González, Ane
dc.contributor.otherE.U. MAGISTERIO -BILBAO
dc.contributor.otherBILBOKO IRAKASLEEN U.E.
dc.date.accessioned2018-03-22T17:23:10Z
dc.date.available2018-03-22T17:23:10Z
dc.date.issued2018-03-22
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/25902
dc.description.abstract[EUS] Gaur egun, eskoletan ikasle etorkinen presentzia gero eta ugariagoa da. Hortaz, eskolek euskara hizkuntza sustatzeaz gain, haur bakoitzaren ama-hizkuntza errespetatu eta landu behar du. Hori horrela, lan honetan murgiltze programan eskolatuta dauden 5 urteko 8 haur etorkin eta 8 haur autoktono aztertu dira, horiek ezaugarri linguistiko batzuetan (izenak, aditzak, adjektiboak, adberbioak, determinatzaileak, konjuntzioak eta deklinabidea) daukaten jabekuntza maila ahoz zein den dokumentatzeko eta hobetzeko jarduerak proposatzeko. Horretarako, haurrei irudi bidezko elkarrizketak egin zaizkie. Geroago, horiek transkribatu dira eta taulak erabiliz, emaitzen azterketa kuantitatiboa eta kualitatiboa egin da.es_ES
dc.description.abstract[ES] Hoy día, la presencia de alumnos/as extranjeros/as ha aumentado en las escuelas, por lo que éstas, además de impulsar el euskera, deben respetar y tratar la lengua materna de cada niño/a. Por eso, en este trabajo se ha analizado el uso de la lengua analizando varias características lingüísticas (sustantivos, verbos, adjetivos, adverbios, determinantes, conjunciones y declinación) en 8 niños/as extranjeros/as y 8 niños/as autóctonos/as de 5 años, escolarizados en un programa de inmersión lingüística, con el objetivo de documentar el conocimiento oral de los mismos/as y proponer actividades de mejora. Para ello, los/as niños/as han sido entrevistados utilizando secuencias de imágenes. Estas entrevistas han sido transcritas y mediante tablas se ha hecho un análisis cuantitativo y cualitativo de los resultados obtenidos.es_ES
dc.description.abstract[EN] Nowadays, the presence of foreign students in schools has increased which in addition to promoting the Basque language, must respect and treat each child's mother tongue. Therefore, in this task we have examined 8 foreign and 8 autochthonous 5-year-old children enrolled in a language immersion programme, making use of several linguistic features (nouns, verbs, adjectives, adverbs, determinants, conjunctions and declination) with the aim of assesing their the oral knowledge and proposing activites for them to make progresss. For this, the children were interviewed using some pictures. These interviews were transcribed and analised quantitatively and qualitatively using charts.es_ES
dc.language.isoeuses_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjecthaur etorkinakes_ES
dc.subjecthaur autoktonoakes_ES
dc.subjectahozko hizkuntzaes_ES
dc.subjectbigarren hizkuntzaes_ES
dc.subjecteskolaes_ES
dc.subjectniños/as autóctonos/ases_ES
dc.subjectlenguaje orales_ES
dc.subjectsegunda lenguaes_ES
dc.subjectescuelaes_ES
dc.subjectforeign childrenes_ES
dc.subjectautochthonous childrenes_ES
dc.subjectoral languagees_ES
dc.subjectsecond languagees_ES
dc.subjectschooles_ES
dc.subjectniños/as extranjeros/ases_ES
dc.titleHaurren ahozko kontakizunen hizkuntza gaitasuna: D ereduko eta euskarazko familiarik gabeko 5 urteko klaseanes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.date.updated2017-05-04T15:13:54Z
dc.language.rfc3066es
dc.rights.holder© 2017, Ane San Martín González
dc.contributor.degreeGrado en Educación Infantil;;Haur Hezkuntzako Graduaes_ES
dc.identifier.gaurassign45302-743524


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record