Show simple item record

dc.contributor.advisorManterola Garate, Ibon ORCIDes
dc.contributor.authorSaez de Eguilaz Perez, Haizeaes
dc.contributor.otherF. LETRASes
dc.contributor.otherLETREN F.eus
dc.date.accessioned2018-12-04T19:53:23Z
dc.date.available2018-12-04T19:53:23Z
dc.date.issued2018-12-04
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/30172
dc.description.abstractLan honen helburua da “Tribuaren Berbak”-eko Sekuentzia didaktiko batean ahozko euskara lantzeko proposamen didaktikoa osatzea. Zehazki, Batua eta euskalkiak 4. sekuentzia hartu da eta jendaurreko ahozko bidaia proposamena testu-generoaren irakaskuntza proposamena hobetzeko saioa egin da. GRALaren atal teorikoan, testua, testu-generoa, eredu-didaktikoa eta sekuentzia didaktikoa zer diren azaltzeaz gain, hauek hizkuntzen irakaskuntzan duten egitekoa erakutsi nahi izan da. Bestalde, ahozko euskararen irakaskuntzaren ezaugarriak eta eskuragarri dauden sekuentzia batzuk ere bildu dira bertan. Bidaia proposamenaren generoaren inguruko deskribapena ere egin da, generoaren lanketarako dauden sekuentzia didaktiko batzuk ezagutzera emanez. Atala bukatzeko, “Tribuaren Berbak”-eko sekuentzia didaktikoei buruzko azalpen labur bat ematen da (besteak beste, antolaketa eta helburuak). Bigarren atalean, bidaia proposamena generoa lantzea xede duen “Tribuaren Berbak”- eko sekuentzia aztertu da, zer dagoen azalduz eta falta dena adieraziz. Bertan, hainbat hutsune identifikatu dira, gehienak hizkuntza baliabideen lanketarekin lotuta. Hau da, sekuentziaren amaieran ebaluatuko direla esaten den arren, ez da topatu haien gaineko lanketa sistematikorik, eta hori hobetzen saiatzeko asmoz, ahozko bidaia proposamena generoaren eredu didaktikoa eta sekuentziaren egitura eman dira. Lehenengoan, generoaren alderdi irakasgarriak identifikatu dira, eta ondorengo sekuentzia didaktikoaren egituran, helburu, jarduera eta material posibleak proposatu dira. Azkenik, ondorioetan, GRALean egindako proposamenari lotuta, aurrera begirako erronkak aipatzen dira. Izan ere, GRAL honetan egindako proposamenean ez dira jarduera zehatzak eskaintzen eta are gutxiago proposamena esperimentatzen, bi helburu horiek GRALetik kanpo geratzen baitira. Hitz-gakoak: testua, testu-generoa, eredu didaktikoa, sekuentzia didaktikoa, hizkuntzen irakaskuntza, ahozkoa.eus
dc.language.isoeus
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen
dc.subjecttestuaeus
dc.subjecttestu-generoaeus
dc.subjecteredu didaktikoaeus
dc.subjectsekuentzia didaktikoaeus
dc.subjecthizkuntzen irakaskuntzaeus
dc.subjectahozkoaeus
dc.titleTribuaren berbak-eko batua eta euskalkiak sekuentzia didaktikoan ahozko euskararen irakaskuntza osatzeko proposamenaeus
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.date.updated2018-06-07T06:55:31Z
dc.language.rfc3066es
dc.rights.holder© 2018, la autoraes
dc.contributor.degreeEuskal Ikasketetako Graduaeus
dc.contributor.degreeGrado en Estudios Vascoses
dc.identifier.gaurregister87287-771032-09
dc.identifier.gaurassign68447-771032


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record