Show simple item record

dc.contributor.advisorAranberri Monasterio, Nora
dc.contributor.authorVerhorst Altuna, Izar
dc.contributor.otherE.U. MAGISTERIO -BILBAO
dc.contributor.otherBILBOKO IRAKASLEEN U.E.
dc.date.accessioned2019-02-11T17:08:09Z
dc.date.available2019-02-11T17:08:09Z
dc.date.issued2019-02-11
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/31474
dc.description.abstract[EU] Ingelesa menperatzearen beharra gero eta gehiago areagotzen ari da, aitzitik, ikasleen ingeles mailak nahiko pobrea izaten jarraitzen du. Hurrengo orrialdetan, Lehen Hezkuntzako ikasleek, testuinguru zehatz batean, ingelesaren aurrean aurkezten duten jarrera aztertuko da, ikerketa baten bidez. Horretarako, galdetegi bat sortu da Lehen Hezkuntzako 200 ikaslek erantzun dezaten zeinetik 50 3. mailakoak, 45 4. Mailakoak, 52 5. mailakoak eta 53 6. mailakoak izan diren. Ikerketaren emaitzek ikasleek ingelesaren aurrean aurkezten duten jarrera ezagutzea, ulertzea eta aztertzea ahalbidetu dute; baita ikasleek, adinaren arabera ingelesarekiko duten motibazioaren interpretazioa egitea ere.es_ES
dc.description.abstract[ES] El dominio de la lengua inglesa es una necesidad que no para de crecer, sin embargo, el nivel de inglés del alumnado sigue siendo bastante pobre. En las próximas páginas se presenta un estudio sobre la actitud que el alumnado de un contexto específico presenta ante el inglés. Para ello, se crea un cuestionario dirigido a 200 estudiantes de Educación Primaria de los cuales 50 son de tercer curso, 45 de cuarto, 52 de quinto y 52 de sexto. Los resultados del estudio hacen posible conocer, entender y examinar la actitud que tiene el alumnado frente al inglés, y también interpretar la motivación hacia el inglés que prevalece en cada curso investigado.es_ES
dc.description.abstract[EN] English proficiency is a need that keeps growing. However, the English level of students remains quite poor. In the next pages a study about the attitude towards English of students in a specific context is presented. To this end, a questionnaire was created and directed to 200 students of Primary Education out of which 50 are from 3rd grade, 45 from 4th, 52 from 5th and 25 from 6th grade. The results of this questionnaire allow us to know, understand and analyse the attitude of the students towards English and also to interpret the motivation that prevails in each gradees_ES
dc.language.isoeuses_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectingelesaes_ES
dc.subjectikaskuntzarako jarrerakes_ES
dc.subjectatzerriko hizkuntzaes_ES
dc.subjectmotibazioaes_ES
dc.subjectLehen Hezkuntzaes_ES
dc.titleIngelesaren inguruko motibazioa Lehen Hezkuntzako ikasleenganes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.date.updated2018-02-05T10:27:39Z
dc.language.rfc3066es
dc.rights.holder© 2018, Izar Verhorst Altuna
dc.contributor.degreeLehen Hezkuntzako gradua (Euskera)es_ES
dc.identifier.gaurassign62477-762317


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record