Show simple item record

dc.contributor.advisorReguero Ugarte, Urtzi
dc.contributor.authorAlberdi Olatziregi, Manex
dc.contributor.otherE.U. MAGISTERIO -VITORIA-GASTEIZ
dc.contributor.otherGASTEIZKO IRAKASLEEN U.E.
dc.date.accessioned2019-03-07T15:56:49Z
dc.date.available2019-03-07T15:56:49Z
dc.date.issued2019-03-07
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/31924
dc.description44 p. : il. -- Bibliogr.: pp. 38-40
dc.description.abstractGradu amaierako lan honen gaia Haur Hezkuntzan ingelesaren jabetze prozesua da. Lan honen helburua Haur Hezkuntzako bigarren zikloan jabetze prozesua era eraginkor batean ahalbidetzen duen Unitate Didaktiko baten proposamena egitea da. Jomuga honetara iristeko, lana hiru zati nagusietan banatuta dago. Lehenengo zatian haurren hizkuntza jabetzearen, bai ama hizkuntza bai atzerriko hizkuntza kontuan harturik, prozesuaren funtzionamendua eta hau baldintzatzen duten faktoreak ikertzen dira. Bigarren zatia atzerriko hizkuntzaren jabetze prozesua ahalbidetzen duten metodologia, estrategia eta baliabide didaktikoen aurkezpen bat da. Hirugarren eta azkeneko zatia aurreko ataletan hausnartutakoa kontuan hartu ondoren egindako Unitate Didaktiko baten proposamena da.
dc.language.isoenges_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjecthaur hezkuntza
dc.subjectatzerriko hizkuntza
dc.subjectingelesa
dc.subjectjabetze prozesua
dc.subjectunitate didaktikoa
dc.titleIngelesaren jabetze prozesua Haur Hezkuntzan: Unitate didaktiko baten proposamenaes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.date.updated2019-02-04T06:47:24Z
dc.language.rfc3066es
dc.rights.holder© 2019, el autor
dc.contributor.degreeGrado en Educación Infantil
dc.contributor.degreeHaur Hezkuntzako Gradua
dc.identifier.gaurregister92999-734366-05
dc.identifier.gaurassign67352-734366


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record