Now showing items 1-6 of 6

    • Thumbnail

      Erasmus programako ikasleekin ikasiz 

      Amezaga Albizu, Josu ORCID; Fernández Fernández, Idoia Begoña ORCID (Universidad del País Vasco / Euskal Herriko Unibertsitatea, 2006)
      [Es] Una de las consecuencias del creciente paso de estudiantes por múltiples universidades europeas gracias al programa Erasmus (unos 700 anuales desde la UPV/EHU hacia más de trescientos centros) es el acercamiento de ...
    • Thumbnail

      Ezagutzaren dinamika Ikas Komunitateetan 

      Bereziartua Zendoia, Justo; Pastor Andrés, David ORCID (Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2015-12)
      [EUS] Laurogeita hamarreko hamarkadan, Eusko Jaurlaritzako Berriztapen Pedagogikoaren Zuzendaritzak eta Bartzelonako Unibertsitateko CREA (Gizarte eta Heziketarako Ikerkuntza Zentroa) ikerkuntza-taldeak Ikas Komunitateen ...
    • Thumbnail

      Gizarte hezitzaileen praktika profesionalaren testuinguru instituzionala 

      Fernández Fernández, Idoia Begoña ORCID; Otaño Maiza, Jesús; Arandia Loroño, María Teresa ORCID; Alonso Olea, María José ORCID; Aguirre García, Nerea; Remiro Barandiarán, María Aranzazu; Beloki Arizti, Miren Nekane ORCID; Uribe-Echevarría Flores, Aranzazu (Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2009)
      Jarraian aurkeztuko den lan honetan babesgabetasun egoeran dauden haur eta gazteen eremuan diharduten profesionalengan jarriko da arreta. Gizarte errealitate berriak direla eta, Gizarte Hezkuntzako profesionalen esku hartze ...
    • Thumbnail

      Iraupen luzeko irakasleriaren garapenaren eraginkortasuna: irakasleriaren kontzepzioetan, hurbilketan eta kultura instituzionalean 

      Madinabeitia Ezkurra, Alba; Fernández Fernández, Idoia Begoña ORCID (2015-06-01)
      [ENG] This article is based on a comprehensive concept of faculty development and studies the impact of the ERAGIN development strategy. For this, two areas of impact are analyzed the teacher individual level and the ...
    • Thumbnail

      La persona investigadora del patrimonio histórico-educativo como cernedora en la Sociedad de la Información: de la infoxicación hacia conocimiento 

      González Santana, Alazne ORCID (Universidad del País Vasco, Servicio Editorial / Euskal Herriko Univertsitatea, Argitalpen Zerbitzua, 2015-12)
      [ES] El concepto de historia del patrimonio histórico-educativo ha ido cambiando acorde con la aparición de nuevas formas de comunicarnos. Hemos pasado de estar en archivos nacionales o autonómicos para conseguir documentos, ...
    • Thumbnail

      Unibertsitateko irakasleen profezionalizazio baterantz: azterketa teorikoa 

      Madinabeitia Ezkurra, Alba; Fernández Fernández, Idoia Begoña ORCID (Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2017)
      [ENG] Faculty development is recognized as a relevant factor for improving the quality of education in higher education institutions. However, behind this term different conceptions and practices are hiding. This article ...