UPV-EHU ADDI
  • Back
    • English
    • Español
    • Euskera
  • Login
  • English 
    • English
    • Español
    • Euskera
  • FAQ
Search 
  •   Home
  • Servicio Editorial UPV/EHU
  • Publicaciones - UPV/EHU
  • INVESTIGACIÓN
  • Revistas
  • Search
  •   Home
  • Servicio Editorial UPV/EHU
  • Publicaciones - UPV/EHU
  • INVESTIGACIÓN
  • Revistas
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-4 of 4

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

La persona investigadora del patrimonio histórico-educativo como cernedora en la Sociedad de la Información: de la infoxicación hacia conocimiento 

González Santana, Alazne (Universidad del País Vasco, Servicio Editorial / Euskal Herriko Univertsitatea, Argitalpen Zerbitzua, 2015-12)
[ES] El concepto de historia del patrimonio histórico-educativo ha ido cambiando acorde con la aparición de nuevas formas de comunicarnos. Hemos pasado de estar en archivos nacionales o autonómicos para conseguir documentos, ...
Thumbnail

Ezagutzaren dinamika Ikas Komunitateetan 

Bereziartua Zendoia, Justo; Pastor Andrés, David (Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2015-12)
[EUS] Laurogeita hamarreko hamarkadan, Eusko Jaurlaritzako Berriztapen Pedagogikoaren Zuzendaritzak eta Bartzelonako Unibertsitateko CREA (Gizarte eta Heziketarako Ikerkuntza Zentroa) ikerkuntza-taldeak Ikas Komunitateen ...
Thumbnail

Iraupen luzeko irakasleriaren garapenaren eraginkortasuna: irakasleriaren kontzepzioetan, hurbilketan eta kultura instituzionalean 

Madinabeitia Ezkurra, Alba; Fernández Fernández, Idoia Begoña (2015-06-01)
[ENG] This article is based on a comprehensive concept of faculty development and studies the impact of the ERAGIN development strategy. For this, two areas of impact are analyzed the teacher individual level and the ...
Thumbnail

Unibertsitateko irakasleen profezionalizazio baterantz: azterketa teorikoa 

Madinabeitia Ezkurra, Alba; Fernández Fernández, Idoia Begoña (Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2017)
[ENG] Faculty development is recognized as a relevant factor for improving the quality of education in higher education institutions. However, behind this term different conceptions and practices are hiding. This article ...

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
OpenAIRE
OpenAIRE
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesDepartamentos (cas.)Departamentos (eus.)SubjectsThis CommunityBy Issue DateAuthorsTitlesDepartamentos (cas.)Departamentos (eus.)Subjects

My Account

Login

Discover

AuthorFernández Fernández, Idoia Begoña (2)Madinabeitia Ezkurra, Alba (2)Bereziartua Zendoia, Justo (1)González Santana, Alazne (1)... View MoreDepartamento (cas.)Teoría e historia de la educación (4)Departamento (eus.)
Hezkuntzaren teoria eta historia (4)
SubjectEDUCATION AND EDUCATIONAL RESEARCH (1)... View MoreDate Issued2017 (1)2015 (3)Language(ISO)eus (3)spa (1)

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
OpenAIRE
OpenAIRE