dc.contributor.author | Berciano Alcaraz, Ainhoa | |
dc.contributor.author | Gutiérrez Guzmán, Guadalupe | |
dc.contributor.author | Anasagasti Aguirre, Jon | |
dc.date.accessioned | 2020-01-17T18:46:07Z | |
dc.date.available | 2020-01-17T18:46:07Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.citation | Ekaia N. Extra : 81-90 (2014) | |
dc.identifier.issn | 0214-9001 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10810/38879 | |
dc.description.abstract | Egungo gizartean, hezkuntza estatistikoa oso garrantzitsua da. Artikulu honek hainbat hausnarketa egingo ditu estatistika ikas-irakaskuntza errealitatearekin lotzeko beharraz. Horretarako, irakasle-eskola ikasleek dituzten kognizio-akats azterketa hartuko du abiapuntu. Izan ere, elkarrengandik urrun daude, eskolan ikasten den eta bizitzan erabiltzen denaren artean; horrela, Estatistikako kontzeptuak era algoritmikoan ikasten dira eta ondorioz lortutako ezagutzak ez dira esanguratsuak. Azkenik, behartuta egongo gara estatistika eguneroko arazoekin uztartzeko, hezkuntzaren metodologi aldaketaren proposamena egitera. | |
dc.language.iso | eus | |
dc.publisher | Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.title | Pentsamendu estatistikoa: ulermena eta ohiko akatsak | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | |
dc.rights.holder | © 2014, Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco Euskal Herriko Unibertsitateko Argitalpen Zerbitzua | |