Show simple item record

dc.contributor.authorBerciano Alcaraz, Ainhoa
dc.contributor.authorGutiérrez Guzmán, Guadalupe
dc.contributor.authorAnasagasti Aguirre, Jon ORCID
dc.date.accessioned2020-01-17T18:46:07Z
dc.date.available2020-01-17T18:46:07Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.citationEkaia N. Extra : 81-90 (2014)
dc.identifier.issn0214-9001
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/38879
dc.description.abstractEgungo gizartean, hezkuntza estatistikoa oso garrantzitsua da. Artikulu honek hainbat hausnarketa egingo ditu estatistika ikas-irakaskuntza errealitatearekin lotzeko beharraz. Horretarako, irakasle-eskola ikasleek dituzten kognizio-akats azterketa hartuko du abiapuntu. Izan ere, elkarrengandik urrun daude, eskolan ikasten den eta bizitzan erabiltzen denaren artean; horrela, Estatistikako kontzeptuak era algoritmikoan ikasten dira eta ondorioz lortutako ezagutzak ez dira esanguratsuak. Azkenik, behartuta egongo gara estatistika eguneroko arazoekin uztartzeko, hezkuntzaren metodologi aldaketaren proposamena egitera.
dc.language.isoeus
dc.publisherServicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.titlePentsamendu estatistikoa: ulermena eta ohiko akatsak
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.rights.holder© 2014, Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco Euskal Herriko Unibertsitateko Argitalpen Zerbitzua


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record