Show simple item record

dc.contributor.advisorIdígoras Gamboa, Idoya María ORCID
dc.contributor.authorRodríguez González, Naiara
dc.contributor.otherF. CC. ECONOMICAS Y EMPRESARIALES
dc.contributor.otherEKONOMIA ETA ENPRESA ZIENTZIEN F.
dc.date.accessioned2020-02-05T19:20:03Z
dc.date.available2020-02-05T19:20:03Z
dc.date.issued2020-02-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/40451
dc.description.abstractGradu Amaierako Lan honen bitartez kirol markek erabiltzen dituzten komunikazio bide berriak aztertu nahi dira. Bereziki, sare sozialak sortu zirenetik markek haien komunikazio estrategietan emandako edo etorkizunean eman beharreko aldaketak. Horretarako, bi kirol marka aukeratu dira, NIKE eta ADIDAS, eta aldi berean, marka horiekin kontratuak dituzten bi futbolari, Leo Messi eta Cristiano Ronaldo. Horrela, bi hauen sare sozialetan kirol marka horiei buruz dauden publikazioak aztertu dira, eta honek izan ditzakeen ondorioak.es_ES
dc.language.isoeuses_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
dc.subjectfutbolariakes_ES
dc.subjectmarkakes_ES
dc.subjectkomunikazioaes_ES
dc.subjectsare sozialakes_ES
dc.titleKirol markak eta komunikazio bide berriakes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.date.updated2019-02-15T13:29:17Z
dc.language.rfc3066es
dc.rights.holderAtribución-NoComercial-SinDerivadas (cc by-nc-nd)
dc.identifier.gaurregister93340-735614-05
dc.identifier.gaurassign72660-735614


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Atribución-NoComercial-SinDerivadas (cc by-nc-nd)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Atribución-NoComercial-SinDerivadas (cc by-nc-nd)