Show simple item record

dc.contributor.advisorUrrutia Rasines, Ana ORCID
dc.contributor.authorOnsalo Damboriena, Leire
dc.contributor.otherF. EDUCACION - BILBAO
dc.contributor.otherBILBOKO HEZKUNTZA F.
dc.date.accessioned2020-02-20T19:18:53Z
dc.date.available2020-02-20T19:18:53Z
dc.date.issued2020-02-20
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/41372
dc.description.abstract[EUS] Lan honen bitartez, hezkuntza esparruan heriotzak duen presentzia eta azken honen ondorioz dolu prozesu baten baitan dauden pertsonei ematen zaien trataera aztertu ziren. Horretarako, lehenik eta behin heriotzaren eta honen ondorioz sortzen den dolu prozesuaren inguruko ikerketa zein hezkuntzan musikak eta heriotzak duten lotura edota harremana ikertu ziren. Ostera, inkesta baten bitartez errealitatearen azterketa bat egin zen eta honen bidez, egun lanean dauden irakasleen iritziekin, heriotzaren didaktikak hezkuntzan duen hutsunea ikusi zen eta gabezi horri aurre egiteko, jarduera zehatz batzuk proposatu ziren, horietako bat praktikara eraman zelarik, ikasleekin heriotza lantzerakoan musikak duen indarra ikusiz eta bizituz.es_ES
dc.description.abstract[ES] Mediante este trabajo, se estudió la presencia que tiene la muerte en el ámbito de la educación. Para ello, primero se hizo una investigación sobre la muerte y el proceso de duelo que causa y la relación que existe tanto entre la muerte y la educación como con la música. Después, se analizo la realidad utilizando una encuesta y con las respuestas recibidas por parte del profesorado que trabaja actualmente se pudo observar que existe una gran carencia ante este tema. Por esto, se propusieron diferentes actividades y una se llevo a cabo, haciendo ver y vivir que la música tiene una gran fuerza para trabajar el duelo con los alumnos.es_ES
dc.description.abstract[EN] Through this work, the presence of death in the field of education was studied. To do this, an investigation was first made about the death and the grieving process that it causes and the relationship that exists between death and education as well as with music. Afterwards, the reality was analyzed using a survey and with the answers received from teachers who are currently working, it was observed that there is a great lack of this issue. Taken this into account, to be able to give a solution, different activities were proposed and one of them was carried out by seeing and living that music has a great strength to work grief with students.es_ES
dc.language.isoeuses_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjecthezkuntzaes_ES
dc.subjectheriotzaes_ES
dc.subjectdoluaes_ES
dc.subjectheriotzaren didaktikaes_ES
dc.subjectmusikaes_ES
dc.subjecteducaciónes_ES
dc.subjectmuertees_ES
dc.subjectdueloes_ES
dc.subjectdidáctica de la muertees_ES
dc.subjectmúsicaes_ES
dc.subjecteducationes_ES
dc.subjectdeathes_ES
dc.subjectgriefes_ES
dc.subjectdidactic of deathes_ES
dc.subjectmusices_ES
dc.titleLehen Hezkuntzako ikasleak eta heriotza: musikaren eragina dolu prozesuanes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.date.updated2019-02-11T11:41:38Z
dc.language.rfc3066es
dc.rights.holder©2019, Leire Onsalo Damboriena
dc.contributor.degreeLehen Hezkuntzako Graduaes_ES
dc.identifier.gaurassign73873-818633


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record