Show simple item record

dc.contributor.advisorRedondo Rodríguez, Iratxe
dc.contributor.authorUgartetxea Burgoa, Eneritz
dc.contributor.otherF. EDUCACION - BILBAO
dc.contributor.otherBILBOKO HEZKUNTZA F.
dc.date.accessioned2020-02-20T19:21:41Z
dc.date.available2020-02-20T19:21:41Z
dc.date.issued2020-02-20
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/41374
dc.description.abstract[EUS] Gure ikastetxeetako errealitatea gero eta anitzagoa da eta aniztasun horren zati dira dislexia duten ikasleak. Haur hauei tratamendu egoki bat emateko beharrezkoa da irakasleek nahasmendu honen inguruko ezagutza izatea. Hortaz, lan honen helburu nagusia Lehen Hezkuntzako irakasleek dislexiari buruz dituzten ezaguerak aztertzea da. Batetik, jakintza zuzenak neurtzeko online argitaratutako galdetegi bat erabili da, zeinetan 60 irakaslek parte hartu duten. Bestetik, Lea-Artibai eskualdeko 10 irakasle elkarrizketatu dira baliatzen dituzten metodo eta estrategiak ezagutzeko. Eskuratutako emaitzek erakutsi dute irakasle gehienek gaiaren gaineko jakintza zuzen andana izateaz gain, dislexiadunei laguntzeko estrategia ugari erabiltzen dituztela. Alabaina, dislexia tratatzeko metodo batzuk ezezagunak egiten zaizkiela ere ondorioztatu da.es_ES
dc.description.abstract[ES] La realidad de nuestros centros educativos es cada vez más plural y los/as niños/as disléxicos/as son parte de esa diversidad. Para dar un tratamiento adecuado a estos/as niño/as es necesario que los/as profesores/as tengan conocimientos sobre este trastorno. Por consiguiente, el objetivo principal de este trabajo es examinar los conocimientos que tienen los maestros/as de Educación Primaria acerca de la dislexia. Por un lado, se ha utilizado un cuestionario publicado en línea para evaluarlos, en el cual han participado 60 profesores/as. Por otro lado, se ha entrevistado a 10 profesores/as de la comarca de Lea-Artibai para conocer los métodos y las estrategias que emplean. Los resultados obtenidos muestran que además de que la mayoría de los profesores/as tiene conocimientos correctos sobre el tema, emplean muchas estrategias para ayudarles. No obstante, se ha deducido que no conocen algunos métodos para tratar la dislexia.es_ES
dc.description.abstract[EN] The reality of our schools is getting more and more diverse and students who suffer from dyslexia are part of that diversity. In order to provide these kids a high-quality education, it is important our teachers to be prepared. Thus, the aim of this paper is to explore the knowledge of Primary school teachers regarding dyslexia. On the one hand, an online questionnaire was used to evaluate them, where 60 teachers took part in. On the other hand, 10 teachers from Lea-Artibai region were interviewed to examine the methods and strategies that they use. The results show that Primary school teachers not only have enough knowledge about dyslexia, but also use many strategies to help students. Nonetheless, the study concludes that some methods are still unfamiliar to them.es_ES
dc.language.isoeuses_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectdislexiaes_ES
dc.subjectlehen hezkuntzako irakasleakes_ES
dc.subjectezaguerakes_ES
dc.subjectmetodoakes_ES
dc.subjectestrategiakes_ES
dc.subjectdislexiaes_ES
dc.subjectmaestros/as de educación primariaes_ES
dc.subjectconocimientoses_ES
dc.subjectmétodoses_ES
dc.subjectestrategiases_ES
dc.subjectdyslexiaes_ES
dc.subjectprimary school teacherses_ES
dc.subjectknowledgees_ES
dc.subjectmethodses_ES
dc.subjectstrategieses_ES
dc.titleLehen Hezkuntzako maisu/maistrek dislexiaren inguruan dituzten ezagutzen azterketaes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.date.updated2019-02-11T11:46:47Z
dc.language.rfc3066es
dc.rights.holder©2019, Eneritz Ugartetxea Burgoa
dc.contributor.degreeGrado en Educación Primaria;;Lehen Hezkuntzako Graduaes_ES
dc.identifier.gaurassign74261-774183


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record