Show simple item record

dc.contributor.advisorCorres Medrano, Irune
dc.contributor.advisorGoñi Palacios, Eider ORCID
dc.contributor.authorDíez Antxustegi, Ana
dc.contributor.otherE.U. MAGISTERIO -VITORIA-GASTEIZ
dc.contributor.otherGASTEIZKO IRAKASLEEN U.E.
dc.date.accessioned2020-03-10T17:36:02Z
dc.date.available2020-03-10T17:36:02Z
dc.date.issued2020-03-10
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/42056
dc.description71 p. : il. -- Bibliogr.: p. 40-43
dc.description.abstract[EUS] Gaur egungo gizarteak ez ditu kooperazioaren eta laguntzaren baloreak sustatzen eta hori dela eta, eskolak duen indarraz baliatu beharko litzateke. Modu horretan, ikerketa honek bi helburu nagusi ditu: Araia Herri Eskolako Lehen Hezkuntzako 4.mailako gela osatzen duten ikasleen kooperazio maila handitzea eta gelako giroa hobetzea. Horretarako, lehenengo, gaiaren inguruko bilaketa bibliografiko sakona egin da marko teoriko batean kokatuz. Ondoren, aztergai den ikasgela osatzen duten ikasleen harremanen diagnostikoa egin da behaketa eta soziograma baten bitartez. Jarraian, diagnostikoan lortutako datuak kontutan hartuta, egoera zehatzera egokituta diseinatu den esku-hartzea aurkezten da: Gorputz Hezkuntzako irakasgaian 9 saioetan zehar jolas kooperatiboetan oinarrituta aurrera eramateko unitate didaktikoa. Emaitzen atalarekin bukatzeko, ebaluazioa egiteko erabili diren errubrika eta saio guztien laburpenen bidez lortutako datuek zehaztutako helburu guztiak lortu direla erakusten da. Azkenik, ikerketak emaitza positiboak lortu dituen arren, izandako mugak eta limitazioak eta horiek hobetzeko proposamenak aurkezten dira.es_ES
dc.description.abstract[ES] El contexto actual de la sociedad no favorece los valores de cooperación y ayuda ni las actitudes altruistas y prosociales, es por lo que la escuela debe y puede potenciar un avance positivo en torno a ello. De este modo, los principales objetivos de esta investigación son los siguientes: aumentar el grado de cooperación de los alumnos que forman la clase de cuarto de primaria de la escuela de Araia y mejorar el clima de dicha clase. Para ello, en primer lugar, se ha hecho una búsqueda bibliográfica sobre el tema. Después, se ha llevado a cabo el diagnóstico de la clase utilizando como herramienta la observación y un sociograma. A continuación, con la información recogida, se ha creado una unidad didáctica adapatada a las necesidades de la clase, formada por 9 sesiones basada en juegos cooperativos para llevar a cabo en la asignatuda de Educación Física. Para finalizar con los resultados, se puede puede observar mediante una rúbrica y los resúmenes que se han hecho en casa sesión que se han logrado todos los objetivos previamente concretados. Para terminar, aunque la intervención haya tenido resultados positivos, se presentan los límites y las propuestas de mejora de este trabajo.
dc.language.isoeuses_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectkooperazioaes_ES
dc.subjectgelako giroa
dc.subjectgorputz hezkuntza
dc.subjectjolas kooperatiboak
dc.subjectcooperación
dc.subjectclima escolar
dc.subjecteducación física
dc.subjectjuegos cooperativos
dc.titleGorputz hezkuntzan ikaskuntza Kooperatiboa aplikatuz elkarbizitza Hobetzenes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.date.updated2019-06-12T06:08:44Z
dc.language.rfc3066es
dc.rights.holder© 2019, la autora
dc.contributor.degreeLehen Hezkuntzako Graduaes_ES
dc.contributor.degreeGrado en Educación Primaria
dc.identifier.gaurregister96493-800584-09
dc.identifier.gaurassign78244-800584


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record