Show simple item record

dc.contributor.advisorAldaz Odriozola, Leire ORCID
dc.contributor.authorAizpurua Saizar, Amaia
dc.contributor.otherE.U.E. EMPRESARIALES -SAN SEBASTIAN
dc.contributor.otherDONOSTIAKO ENPRESA IKASKETEN U.E.
dc.date.accessioned2020-03-12T18:10:16Z
dc.date.available2020-03-12T18:10:16Z
dc.date.issued2020-03-12
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/42167
dc.description.abstractMerkataritza, eta bereziki merkataritza elektronikoa, izaten ari den eboluzioa ikusirik, gai honen inguruko azterketa bat da ondorengoa. Lan honen helburua, etorkizunean web orrialde bat sortu nahi duen edozein enpresari baliagarri izango zaion gida-liburua sortzea da. Bertan, web orrialde bat sortzeko plataforma edo aukera ezberdinak aipatuko dira, eta horien artean plataforma garrantzitsuenak aztertu eta konparatuko dira.es_ES
dc.language.isoeuses_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectmerkataritza elektronikoaes_ES
dc.titleMerkataritza elektroniko proiektuen kudeaketa: plataforma ezberdinen azterketaes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.date.updated2019-06-28T08:34:19Z
dc.language.rfc3066es
dc.rights.holder© 2019, la autora
dc.identifier.gaurregister97998-767951-10
dc.identifier.gaurassign81196-767951


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record