Show simple item record

dc.contributor.advisorIbarrola Aguirre, Jose Antonio
dc.contributor.authorPerez Manso, Goizane
dc.contributor.otherE.U. MAGISTERIO -VITORIA-GASTEIZ
dc.contributor.otherGASTEIZKO IRAKASLEEN U.E.
dc.date.accessioned2020-05-07T17:18:17Z
dc.date.available2020-05-07T17:18:17Z
dc.date.issued2020-05-07
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/43065
dc.description.abstract[EUS] Dokumentu honetan, gaur egungo ikasleen autonomia aztertzen duen Gradu Amaierako Lana izango du irakurleak ikusgai. Izan ere, nabaria da orokorrean azken urteetan umeak euren familiengandik gero eta babestuagoak daudela eta horrek zenbait ondorio ekarri dituela euren autonomian. Hortaz, ikerketa txiki hau aurrera eraman ahal izateko, lehenik eta behin oinarri teoriko bat ageriko da lan hau hobeto ulertzeko baliagarria izango den terminologia azalduz eta autonomiaren garapena baldintzatzen duten faktore edo arlo ezberdinak azalduz. Ondoren, atal praktikoa aurrera eraman ahal izateko bost irakasle elkarrizketatu dira: bi tutore, gorputz hezkuntzako irakaslea, musikako irakaslea eta eskolako zuzedaria. Elkarrizketa hauen bitartez, autonomiari dagokionez gaur egungo egoera ezagutu nahi izan da irakasleen eta familiaren eragina kontuan izanda. Autonomia ez ezik, hezkuntza emozionalak ere garrantzi handia hartu du lan honetan. Elkarrizketak egin baino lehen helburu eta hipotesi batzuk finkatu dira, ondoren baieztatuta edo ezeztatuta izango direnak. Lanarekin amaitzeko, lan hau hobetzeko proposamenak azalduko dira.es_ES
dc.description.abstract[ES] En este documento, el/la lector/a tendrá disponible el Trabajo de Fin de Grado que analiza la autonomía de los alumnos de hoy en día. Es evidente que en los últimos años, en general, lxs niñxs están cada vez más protegidxs por sus familias y a causa de ese factor, se han producido varias consecuencias en la autonomia. Para poder llevar a cabo esta pequeña investigación, al principio del trabajo se podrá encontrar una fundamentación teórica en la que se explicará una terminología que ayudará a entender mejor este trabajo. A continuación, para poder llevar a cabo la parte práctica, se han entrevistado a cinco profesorxs: dos tutoras, el profesor de educación física, la profesora de música y la directora de la escuela. Mediante estas estrevistas, se ha querido conocer la situación de hoy en dia respecto a la autonomía de lxs alumnxs teniendo en cuenta la repercusión de las familias y el profesorado. A parte de la autonomía, la educación emocional también ha sido importante durante este trabajo. Antes de hacer dichas entrevistas, se han establecido unos objetivos y unas hipótesis que al final del trabajo serán confirmadas o desmentidas. Para terminar con el trabajo, se explicarán unas propuestas de mejora.es_ES
dc.language.isoeuses_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectautonomiaes_ES
dc.subjectautoestimuaes_ES
dc.subjecthezkuntza emozionala eta familia
dc.subjectautonomía
dc.subjectautoestima
dc.subjecteducación emocional y familia
dc.titleIkasleen autonomia lehen hezkuntzan, gaur egungo egoera: bost irakasleren iritziaes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.date.updated2019-07-08T06:55:58Z
dc.language.rfc3066es
dc.rights.holder© 2019, la autora
dc.contributor.degreeGrado en Educación Primariaes_ES
dc.contributor.degreeLehen Hezkuntzako Gradua
dc.identifier.gaurregister98379-801271-10
dc.identifier.gaurassign78290-801271


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record