Show simple item record

dc.contributor.advisorUsabiaga Arruabarrena, Oidui ORCID
dc.contributor.authorAzpiazu Zubeldia, Jon Mikel
dc.contributor.otherF. ACTIVIDAD FISICA Y DEPORTE
dc.contributor.otherJARDUERA FISIKOAREN ETA KIROLAREN ZIENTZIEN F.
dc.date.accessioned2020-05-26T16:29:27Z
dc.date.available2020-05-26T16:29:27Z
dc.date.issued2020-05-26
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/43484
dc.description49 p. : il. -- Bibliogr.: p. 34-35
dc.description.abstractUsurbilga eskala kiralaren eraldatze fasean kakaturik, Zirimara praiektuari nire ekarpena egiteka asmatan datar lan hau. Herrika eskala kiral eredua zalantzan jarri eta hainbat hutsune tapatu astean, eredu integralaga baten bila abiatu zen asma harretaraka sartutaka talde eragile bat. Fase harretaka eztabaidetan parte hartzeka aukera izan andaren, aurten abian jarri den praiektua aztertu eta hezitzaile gisa bizitzeka aukera ere izan dut. Autaebaluazia jarrai batean bizi da Zirimara praiektua, uneara habetzeka asmatan. Praiektu hanetaka kideek jarritaka indar eta ilusiaek eskala kiralak haurrengan sekulaka garrantzia duela ikusarazi dit, hezkuntza esparruan kakaturik. herria eraikitzeka tresna indartsu bat izan daitekeela sinestaraziz. Zirimararen eraldaketa fase hanetan hainbat puntu indartu nahi izan dira, haien artean, erabilika den metadalagian azterketa sakan bat eginez. Hezitzaileek saiaak aurrera eramateka estrategia ezberdinak izan ditzakete, hala nala, jalasak aukeratzeka, dinamizatzeka eda gertatzen diren liskarrak kanpantzeraka arduan. Estrategia eda prazedura hauek autakudeaketarekin latu nahi izan dira (Usabiaga, 2018). Aska erakarri nau erabaki hanek, alde batetik, graduan zehar heziketa fisikaa izan delaka nire hausnarketa esparru nagusia eta gai hanen inguruan hanka matz gelditu naizenaren sentsaziaa dudalaka. Landu beharreka edukien inguruan aska eztabaidatu dugu, jarduera bakaitzak pertsanari eragiten diaen ekarpena aztertuz, ez ardea eduki hauek nala landu daitezkeenaren inguruan. Bestetik, autakudeaketaren fenamenaa eguneraka bizitzara transferigarria izan daitekeela pentsatzen baitut. Haurraren garapenean eta taldearen angizatean eragin zuzena izan dezakeela uste dudanez, anura hauek angi aztertzea eta nala aplikatu ditzakegun jakitea interesgarria iruditzen zait. Prazedura hauek sakanki ezagutu eta eskala kiralean gerta daitezkeen liskarrekin latzen saiatuka naiz. Landu beharreka gaia dela iruditzen zait, gatazkak gertatzen direla jakinik, bertatik etekin pasitibaa ateratzea garrantzitsua delaka. Harregatik, Zirimara praiektuan esku hartze bat burutu baina, dagaen egaera ikertzera eta nire interpretazia bat asatzera mugatuka naiz, hezitzaile maduan bizi izan ditudan esperientziak ikuspegi ikertzaile batetik aztertzen saiatuz. Nire prestakuntzaraka baliagarria izateaz gain, lan hau herrika eragileentzaka erabilgarria izan daitekeela pentsatzeak ilusiaz betetzen nau.
dc.language.isoeuses_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.titleAutokudeaketaren aukerak eskola kirolean: liskarren ebazpena aztergai.es_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.date.updated2019-05-27T08:37:18Z
dc.language.rfc3066es
dc.rights.holder© 2019, el autor
dc.contributor.degreeGrado en Ciencias de la Actividad Física y del Deporte
dc.contributor.degreeJarduera Fisikoaren eta Kirolaren Zientzietako Gradua
dc.identifier.gaurregister94891-810311-09
dc.identifier.gaurassign91016-810311


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record