Show simple item record

dc.contributor.advisorDuque Ingunza, Ainara
dc.contributor.authorEtxeberria Mendiguren, Leire
dc.contributor.otherE.U. MAGISTERIO -VITORIA-GASTEIZ
dc.contributor.otherGASTEIZKO IRAKASLEEN U.E.
dc.date.accessioned2020-07-29T07:15:58Z
dc.date.available2020-07-29T07:15:58Z
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2020
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/45621
dc.description52 p. ; Bibliogr.: pp. 34-35 : il.es_ES
dc.description.abstractHezkuntza Emozionala azkenaldian indar hartzen doan kontzeptua da, baina oraindik ere asko dira gaiaren inguruko zalantzak. Teoría asko izan bai baina praktikan honen isla ez dela egi bilakatzen hipotesitik abiatuta ikerketa teoriko/ praktiko bat burutuko da izaera ezberdineko ikastetxeetako irakasleekin. Gradu Amaierako Lan hau Haur Hezkuntza etapan zentratzen da eta adin tarte honetako haurren garapena eta adin tarte honetako haurren hezkuntza beharrizanetan zentratzen da, egungo hezkuntza sistemak zer nolako erantzuna eskaintzen dien aztertzeko. Lana hiru ataletan banatu liteke: lehenengoan, egungo marko teorikoa aztertzen jardungo dugu; bigarrenean, Goierriko hiru ikastetxe ezberdinetan Hezkuntza Emozionala nola lantzen den aztertuko da eta azken zatian, bi atal hauetatik eratorritako ondorioak eta aurrera begirako iker ildoak aztertuko dira.es_ES
dc.language.isoeuses_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.subjectadimen emozionalaes_ES
dc.subjecthezkuntza emozionalaes_ES
dc.subjecthaur hezkuntzaes_ES
dc.subjectkonpetentzia emozionalakes_ES
dc.subjectgarapen emozionala.es_ES
dc.titleHezkuntza emozionala Haur Hezkuntzanes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises_ES
dc.rights.holder© 2017, la autora
dc.contributor.degreeGrado en Educación Infantil
dc.contributor.degreeHaur Hezkuntzako Gradua
dc.departamentoesPsicología evolutiva y de la educaciónes_ES
dc.departamentoeuBilakaeraren eta hezkuntzaren psikologiaes_ES


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record