Now showing items 109-128 of 251

    • Thumbnail

      Haur depresioaren detekzioa eskola-testuinguruan 

      Bernarás Iturrioz, Elena; Jaureguizar Alboniga-Mayor, Joana; Soroa Udabe, Marian ORCID; Ibabe Erostarbe, Izaskun ORCID; Cuevas Hevia, Mª del Carmen de las (Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2012)
      ...
    • Thumbnail

      Haur Hezkuntzako lanbidearen feminizazioa: egungo egoeraren azterketa eta maisu maistren identitate profesionalerako inplikazioak 

      Idoyaga Mondragón, Nahia; Enbeita Gerrikaetxebarria, Gorka (Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2022)
      Irakaskuntzan, eta bereziki irakaskuntzarako lehen etapetan, irakasleen feminizazioa, hau da nabarmenki emakume irakasle gehiago egotea, unibertsala den gertaera da. Lan honek helburu bikoitza du, alde batetatik EAEn Haur ...
    • Thumbnail

      Haurren arretaren eta ongizatearen sustatzea biofeedback bidezko esku-hartze programa bat erabiliz 

      Aritzeta Galán, Aitor ORCID; Soroa Martínez, Goretti; Aranberri Ruiz, Ainara (Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2018)
      Egun arreta berezia jasotzen ari den ikerketa-lerroa da haurren erregulazio emozionalak garapen psikologikoan izan dezakeen eraginarena. Gainera, biofeedback teknikaren inguruko ikerlanek aditzera eman dute biofeedbackak ...
    • Thumbnail

      Haurren autonomia goiztiarraren garapena eta Haur Hezkuntza Graduko irakaslegaiak. Aldagai parte-hartzaileak. 

      Herrán Izagirre, Elena ORCID; Galende Pérez, Nuria ORCID; Etxebarria Elordui, Gorka (Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2020)
      The aim of this study is to know the beliefs and attitudes of early childhood teacher training students concerning the autonomy of babies and toddlers (0-3). For such purpose, a questionnaire has been created and implemented, ...
    • Thumbnail

      Haurren autonomia goiztiarrari ematen zaion sostenguaren behaketa sistematikoa: janztea, Budapesteko Emmi Pikler haur-eskolan 

      Belasko Txertudi, Maitane; Herrán Izagirre, Elena ORCID; Anguera Argilaga, M. Teresa ORCID (Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2022)
      Janztea zaintza errepikakor eta funtsezkoa da haurtxoen eta haur txikien eguneroko bizitzarako. Bi urteen inguruan, norberaren zaintzan parte hartzeak nabarmen egiten du gora, eta, aldi berean, helduaren esku-hartzeak ...
    • Thumbnail

      Hausnarketa partekatuan oinarritutako praktikak: egoera errealen azterketa irakasleen prestakuntzako practicumean 

      Agirre García, Nerea; Martínez Gorrotxategi, Agurtzane; López de Arana Prado, Elena ORCID; Bilbatua Pérez, Mariam; Lejardi Plaza, Ahots (Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2017)
      Jarraian aurkeztuko den berrikuntza esperientziak irakasleen formazio planaren baitan ezagutza eraikitzeko hausnarketan oinarritutako testuinguruak sortzea du xede. Batetik, irakasle graduko Practicumeko ikasleengan beraiek ...
    • Thumbnail

      Hego Euskal Herriko eskola-liburutegien erabilera, kudeaketa eta funtzionamendua 

      Jiménez Arrieta, Olaia; Santiago Etxeberria, Karlos; Lukas Mujika, Jose Francisco (Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2006)
      ...
    • Thumbnail

      Hegoaldeko Haur eta Lehen Hezkuntza graduetako ikasleen eleaniztasun-usteak 

      Gartziarena San Policarpo, Mikel ORCID; Altuna Urdin, Jon (Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2021)
      Multilingualism has been common in Europe and the Basque Country is no exception. In the Basque Autonomous Community (BAC) the objective is trilingualism: Basque, Spanish and English; and in the Foral Community of Navarre ...
    • Thumbnail

      Helburu geometrikoen eskuratze-mailaren kategorizazio bidean Van Hiele ereduaren barruan 

      Arrieta Illarramendi, Modesto; Sarasua Fernández, Joxemari (Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2006)
      ...
    • Thumbnail

      Heziketa bereziaren inguruko legediaren garapena Euskal Autonomi Erkidegoan 

      Bernarás Iturrioz, Elena; Medrano Samaniego, María Concepción; Sepulveda, Lucy (Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2006)
      ...
    • Thumbnail

      Heziketa fisikoa Heziberri berrian: gidalerroak eta argudioak azaltzen 

      Martínez de Santos Gorostiaga, Raúl ORCID; Oiarbide Goikoetxea, Asier ORCID; Aracama, Astrid; Founaud Cabeza, Maria Pilar (Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2021)
      Euskadiko Oinarrizko Hezkuntza arautzen duen Heziberri 2020 plana bukatzear dago. Testu hau heziketa fisikoaren arloak Heziberri berrian izan beharko lituzkeen irizpideen aurkezpen bat da. Jakina da indarrean dagoen dekretuak ...
    • Thumbnail

      Heziketa Fisikoko bi irakasleren jardueraren azterketa: jakintza-arloaren eta hizkuntzaren arteko artikulazioaren aztarnak 

      Fernandez, David; Azpeitia Eizagirre, Agurtzane (Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2016)
      El objetivo de este artículo es analizar la actividad de dos profesores de educación física y su modo de hacer. Se han subrayado tres objetivos concretos: primero, analizar qué acciones típicas realizan los dos profesores ...
    • Thumbnail

      Hezkuntza Ebaluazioaren Esparruak 

      Lukas Mujika, Jose Francisco; Santiago Etxeberria, Karlos; Jiménez Arrieta, Olaia (Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2005)
      ...
    • Thumbnail

      Hezkuntza eta Eskola: hezkuntza jardunbideen eta gizarte justuagoen bilakaeraren arteko zubi 

      Santamaria Goicuria, Imanol ORCID; Orbea Funes, Irantzu de; Martín Etxebeste, Jon (Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2017)
      Gaur egungo gizartearen aldaketa iraunkorrak eskolan ez ezik, irakasleen eginkizunean ere eragiten du, haiengandik espero duguna zein haien rola aldatuz. Gizarte honek bere garapen ekonomiko, sozial eta kulturala baldintzatzen ...
    • Thumbnail

      Hezkuntza inklusiboaren deia, premia eta inplikazioa 

      Garín Casares, Segundo María; Vega Fuente, Amando; Aramendi Jauregi, Pello (Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2013)
      La formación permanente para todos-as y a lo largo de toda la vida es uno de los objetivos fundamentales de la educación inclusiva. Los recortes y ajustes actuales, por el contrario, aparecen por otros tantos resquicios ...
    • Thumbnail

      Hezkuntza premia bereziak eta gorputz hezkuntza 

      Zuazagoitia Rey-Baltar, Ana ORCID (Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2023)
      An urgent response has been necessary for many years to be able to give adequate attention to the diversity of students. You can see the existence of students who are outside the rigid organization of today's ordinary ...
    • Thumbnail

      Hezkuntza-eskubidearen eremuko Europa mailako azterketa erkatua 

      Dávila Balsera, Paulí ORCID; Naya Garmendia, Luis María ORCID; Zabaleta Imaz, Iñaki (Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2008)
      ...
    • Thumbnail

      Hezkuntza-komunitatearen zeregina kultura ondarearen transmisioan 

      Ramirez de Okariz Telleria, Iñigo (Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2015)
      Quelle fonction remplit l’éducation, du point de vue de la participation, dans la gestion du patrimoine culturel? Son défi consiste, selon nous, à articuler le mieux possible l’espace entre les responsables de la gestion ...
    • Thumbnail

      Hezkuntza-kooperatiben egoera EAE-n 

      Galarreta Lasa, Javier; Picabea Torrano, José Ignacio; Lukas Mujika, Jose Francisco; Basurko Motrico, Félix (Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2006)
      ...
    • Thumbnail

      Hezkuntzaren soziologia Frantzian 

      Urteaga Olano, Eguzki (Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2008)
      ...