Envíos recientes

  • Thumbnail

    Emozioak harrapatzen: Lehen Hezkuntzako ikasleen harreman soziomotorren eta bizipen emozionalaren azterketa harrapaketa jolasean generoaren arabera 

    González Artetxe, Asier; Araña Oiarbide, Alain; Vélaz Lorente, Iñigo; Gil Monreal, Eneko; Los Arcos Larumbe, Asier ORCID (Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2023)
    Traditional motor games seem a phenomenal pedagogical tool to learn to recognise and regulate emotions, bask in this cultural legacy, develop students’ decision-making and build positive, strong relationships with others. ...
  • Thumbnail

    Hezkuntza premia bereziak eta gorputz hezkuntza 

    Zuazagoitia Rey-Baltar, Ana ORCID (Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2023)
    An urgent response has been necessary for many years to be able to give adequate attention to the diversity of students. You can see the existence of students who are outside the rigid organization of today's ordinary ...
  • Thumbnail

    Irakasle hasi berria: Eskolarako sarbidea errazteko zaintzan oinarritutako etika baterantz 

    Amenabarro Iraola, Estibaliz (Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2023)
    Irakasleek haien garapen profesionalean zehar aldi edo etapa desberdinak bizi dituzte. Hasi berria da, formazio aldia amaitu eta lan munduan, eskola zehatz bateko errealitatean barneratzen den irakaslea. Honek maila ...
  • Thumbnail

    Aire zabaleko Haur Hezkuntza balioztatzen: Eztabaidarako gakoak 

    Altuna Gabilondo, Larraitz (Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2023)
    In recent years Outdoor Early Childhood Education have gained credibility and have certainly gone breaking the path by claiming the benefits of nature. The Covid-19 pandemic has brought health to the center, the benefits ...

Más