Show simple item record

dc.contributor.advisorIbáñez Martínez-Conde, Jesús ORCID
dc.contributor.authorZabala Echarri, Iker
dc.contributor.otherF. INFORMATICA
dc.contributor.otherINFORMATIKA F.
dc.date.accessioned2020-12-04T16:20:54Z
dc.date.available2020-12-04T16:20:54Z
dc.date.issued2020-12-04
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/48804
dc.description.abstractProiektu honetan hainbat errefortzu bidezko ikasketa automatiko teknika aplikatzen dira urteetan zehar nola eboluzionatu duten ikusteko. Super Mario (NES) bideo-jokoa erabiliko da ikusmen bidez ikasteko.es_ES
dc.language.isoeuses_ES
dc.rightsnfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjecterrefortzu bidezko ikasketaes_ES
dc.subjectikasketa automatikoaes_ES
dc.subjectsare neuronalaes_ES
dc.subjectSuper Mario bideo-jokoaes_ES
dc.subjectordenagailu bidezko ikusmenaes_ES
dc.titleIkasketa automatiko teknikak Super Mario bideo-jokoanes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.date.updated2020-10-05T07:42:13Z
dc.language.rfc3066es
dc.rights.holder© 2020, el autor
dc.contributor.degreeInformatika Ingeniaritzako Gradua
dc.contributor.degreeGrado en Ingeniería Informática
dc.identifier.gaurregister109970-654389-12
dc.identifier.gaurassign110026-654389


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record