Show simple item record

dc.contributor.advisorAgirre Bengoa, Eneko ORCID
dc.contributor.advisorAzkune Galparsoro, Gorka
dc.contributor.authorMarcos Cruchaga, Garikoitz
dc.contributor.otherF. INFORMATICA
dc.contributor.otherINFORMATIKA F.
dc.date.accessioned2020-12-04T16:45:16Z
dc.date.available2020-12-04T16:45:16Z
dc.date.issued2020-12-04
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/48806
dc.description.abstractProiektu honetan errefortzu bidezko ikasketa erabili nahi da lengoaia naturalen ikasketa garatzeko. Horretarako, testu-jokoak erabili dira ikasketa paradigma honetan sakontzeko. Testu-jokoak espazio konbinatorial eta konposizionalak bezala interpreta daitezke, beraz, ingurune ezin hobeak dira lengoaia naturalaren ikasketa gauzatzeko. Proiektuaren helburua erabiliko den sistemak TextWorld (Côté et al., 2018) ingurunean errealitatea eta hizkuntzaren arteko zati konkretu bat RL bidez ikasi duen ala ez aztertzea izan da. Ondorioei dagokionez, esperimentazioa egin eta gero, sistema munduko topologia ikasteko gai ez dela ikusi da, beste mundu-errepresentazio sistema baten beharra agerian utziz.es_ES
dc.language.isoeuses_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectrles_ES
dc.subjecttestu jokoakes_ES
dc.subjecterrefortzu bidezko ikasketaes_ES
dc.subjectreinforcement learninges_ES
dc.titleTestu-jokoetarako errefortzu bidezko ikasketaes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.date.updated2020-06-10T09:18:19Z
dc.language.rfc3066es
dc.rights.holder© 2020, el autor
dc.contributor.degreeGrado en Ingeniería Informáticaes_ES
dc.contributor.degreeInformatika Ingeniaritzako Gradua
dc.identifier.gaurregister105128-843411-10
dc.identifier.gaurassign105527-843411


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record