Show simple item record

dc.contributor.advisorJaureguizar Alboniga-Mayor, Joana
dc.contributor.authorGarcia Herce, Maitane
dc.contributor.otherF. EDUCACION - BILBAO
dc.contributor.otherBILBOKO HEZKUNTZA F.
dc.date.accessioned2021-02-12T16:50:44Z
dc.date.available2021-02-12T16:50:44Z
dc.date.issued2021-02-12
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/50167
dc.description.abstract[EU] Gaur egun bost haurretatik batek sexu-abusuak pairatzen ditu. Errealitate hori oinarri izanik, arazoaren nondik norakoak aztertzen ditu jarraian aurkezten den lanak, adieraziz haurren aurkako sexu-abusuen gaiarekiko formakuntza eza dagoela hezkuntza arloan. Ondorioz, aurre ikusten da irakasleriaren formakuntza eza horrek gaiarekiko uste oker edota aurre-iritziak areagotzen dituela. Hori horrela, irakasleriak duen formakuntza eta uste okerren inguruko ikerketa lana abiatzen da, 31 item ezberdinez sortutako galdetegi bat abiapuntu izanik. Denetara, 156 irakaslek osaturiko lagina bildu da. Galdetegiaren emaitzetan sexu-abusuari buruzko formakuntza eza nagusitzen da, horri loturik agertuz askotariko uste oker edota aurre iritzi. Azkenik, ondorioztatzen da arazo larri baten parean egonik ere, kontzientziazio falta gailentzen dela. Guzti honek hezkuntza arloan dituen inplikazio praktikoak eztabaidatzen dira.es_ES
dc.description.abstract[ES] Actualmente uno de cada cinco niños/as sufre abusos sexuales. Partiendo de esta realidad, el trabajo que se presenta a continuación analiza la naturaleza del problema, señalando la falta de formación hacia los abusos sexuales en la infancia en el ámbito educativo. En consecuencia, se observa que la falta de formación del profesorado aumenta las creencias erróneas o prejuicios sobre el tema. En este sentido, se inicia el trabajo de investigación sobre la formación y las falsas convicciones del profesorado a partir de un cuestionario generado por 31 ítems diferentes. En total se ha recogido una muestra de 156 profesores/as. Los resultados del cuestionario se centran en la falta de formación sobre el abuso sexual, a través de la aparición de diversas convicciones erróneas o prejuicios. Por último, se concluye que, a pesar de estar frente a un grave problema, prevalece la falta de concienciación. Se discuten las implicaciones prácticas de todo ello en el ámbito educativo.es_ES
dc.description.abstract[EN] Currently, one in five children is sexually abused. Based on this reality, the work presented below analyses the nature of the problem, pointing out the lack of training towards sexual abuse in childhood in the educational field. Consequently, it is observed that the lack of teacher training increases erroneous beliefs or prejudices on the subject. In this sense, the research work on teacher training and false convictions is initiated based on a questionnaire generated by 31 different items. In total, a sample of 156 teachers has been collected. The results of the questionnaire focus on the lack of training on sexual abuse, through the appearance of various erroneous convictions or prejudices. Finally, it is concluded that despite being a serious problem, lack of awareness prevails. The practical implications of this in the educational field are discussed.es_ES
dc.language.isoeuses_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
dc.subjecthaurren aurkako sexu-abusuakes_ES
dc.subjectirakasleriaes_ES
dc.subjectformakuntzaes_ES
dc.subjecteskolaes_ES
dc.subjectaurre-iritziakes_ES
dc.subjectuste okerrakes_ES
dc.subjectabusos sexuales infantileses_ES
dc.subjectprofesoradoes_ES
dc.subjectformaciónes_ES
dc.subjectescuelaes_ES
dc.subjectprejuicioses_ES
dc.subjectfalsas conviccioneses_ES
dc.subjectchild sexual abusees_ES
dc.subjectteacherses_ES
dc.subjecttraininges_ES
dc.subjectschooles_ES
dc.subjectprejudicees_ES
dc.subjectfalse convictionses_ES
dc.titleHaurren aurkako sexu-abusuak gaur egungo jendartean eta hezkuntza sistemak honekiko duen jarreraes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.date.updated2020-02-04T12:18:20Z
dc.language.rfc3066es
dc.rights.holderAtribución-NoComercial-SinDerivadas (cc by-nc-nd)
dc.contributor.degreeHaur Hezkuntzako Graduaes_ES
dc.identifier.gaurassign89394-838271


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Atribución-NoComercial-SinDerivadas (cc by-nc-nd)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Atribución-NoComercial-SinDerivadas (cc by-nc-nd)