Show simple item record

dc.contributor.advisorKortazar Uriarte, Jon Batti
dc.contributor.authorGantxegi Fernández, Ane
dc.contributor.otherF. EDUCACION - BILBAO
dc.contributor.otherBILBOKO HEZKUNTZA F.
dc.date.accessioned2021-02-12T17:22:07Z
dc.date.available2021-02-12T17:22:07Z
dc.date.issued2021-02-12
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/50183
dc.description.abstract[EU] Umoreak Haur Literaturako album postmodernoan duen presentzia aztertu ostean, Gradu Amaierako Lan honetan Lehen Hezkuntzako irakasleei bideratutako irakurketa gida bat eskaintzen da. Bertan, sei eta hamabi urte bitarteko ikasleei bideratutako umorezko album postmodernoak batu izan dira eta horietako batzuk gelan nola landu zehaztu. Gida hau sortzeko, funtsezkoa izan da umoreak Haur Literatura postmodernoan zein album postmodernoan duen presentzia ikertzea. Azterketa bibliografiko horretan oinarrituta, zazpi kategoriatan banatu izan da irakurketa gida: metafikzioa, zentzugabekeria, ironia, polifonia, gehiegikeria, testuartekotasuna eta kontraesana.es_ES
dc.description.abstract[ES] Tras analizar la presencia del humor en el álbum postmoderno de Literatura Infantil, en este Trabajo de Fin de Grado se ofrece una guía de lectura dirigida al profesorado de Educación Primaria. En ella se han recopilado álbumes de humor postmodernos dirigidos al alumnado de entre seis y doce años y propuesto ciertas actividades para trabajar algunos. Para ello ha sido fundamental analizar la presencia del humor tanto en la Literatura Infantil postmoderna como en el álbum postmoderno. En base a este análisis bibliográfico, la guía se ha dividido en siete categorías: metaficción, sinsentido, ironía, polifonía, exageración, intertextualidad y contradicción.es_ES
dc.description.abstract[EN] After analysing the presence of humour in postmodern picturebooks of children’s literature, the present work offers a reading guide for primary school teachers. It has compiled humorous postmodern picturebooks aimed at students aged between six and twelve and proposed certain activities to carry out with some of them. To do so, it has been essential to analyse the presence of humour in both postmodern Children’s Literature and postmodern picturebooks. Based on this bibliographic research, the guide has been divided into seven categories: metafiction, nonsense, irony, polyphony, exaggeration, intertextuality and contradiction.es_ES
dc.language.isoeuses_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjecthaur literaturaes_ES
dc.subjectalbumaes_ES
dc.subjectpostmodernoaes_ES
dc.subjectumoreaes_ES
dc.subjectgidaes_ES
dc.subjectliteratura infantiles_ES
dc.subjectálbumes_ES
dc.subjectpostmodernoes_ES
dc.subjecthumores_ES
dc.subjectguíaes_ES
dc.subjectchildren’s literaturees_ES
dc.subjectpicturebookes_ES
dc.subjectpostmodernes_ES
dc.subjecthumoures_ES
dc.subjectguidees_ES
dc.titleUmorea haur literaturako album postmodernoan. Irakurzaletasuna sustatzeko irakasleentzako irakurketa gidaes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.date.updated2020-02-04T12:18:17Z
dc.language.rfc3066es
dc.rights.holder©2020, Ane Gantxegi Fernández
dc.contributor.degreeGrado en Educación Primaria (Trilingüe)es_ES
dc.identifier.gaurassign89790-832124


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record