Show simple item record

dc.contributor.advisorMorillas Loroño, Héctor
dc.contributor.advisorAchurra Ahumada, Ainara
dc.contributor.authorCastrillejo Ponce, Mikel
dc.contributor.otherE.U. MAGISTERIO -VITORIA-GASTEIZ
dc.contributor.otherGASTEIZKO IRAKASLEEN U.E.
dc.date.accessioned2021-03-22T19:21:13Z
dc.date.available2021-03-22T19:21:13Z
dc.date.issued2021-03-22
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/50730
dc.description48 p. : il.-- Bibliogr.: p. 43-48
dc.description.abstract[EUS] Haur Hezkuntzako laugarren mailako ikasleak burututako gradu amaierako lana da. Honetan zetarrak aztertu eta haiekin esperimentatu egingo da. Beraz lehenengo esperimentazioak Haur Hezkuntzan duen garrantzia agertuko da. Ildo beretik prozesu hori ondo bideratzeko eman behar diren pausu guztien atalak aipatu eta azaldu egiten dira. Horretaz gain zetarren historia, bizitza zikloa eta gaur egun zertarako erabiltzen diren agertuko dira lan honetan. Ondoren pentsatutako proposamena agerian egongo da bere jarduera guztiekin eta bere ebaluazioarekin batera. Zetarrekin arlo pilo landu daitezke; natura, zaintza, matematika, artea, bizitza zikloa, hizkuntza, gorputz atalak eta errespetua. Zetarrak gai zabal moduan har daitezke eta guk bide bat edo bestea har dezakegu nahi duguna lantzeko. Amaieran prozesu guztia amaitzean egindako hausnarketa pertsonala adierazten da.es_ES
dc.description.abstract[EN] This is a final year work done by a fourth grade student coursing the degree of pre-school. In this project, the silkworm will be studied and experimented. Therefore, first I show the importance of experimentation on Early Childhood Education. The sections of all the steps that need to be taken to guide this process successfully are mentioned and explained. In addition, this work will present silkworm´s history, the life cycle and what they are used for nowadays. In this proposal there will be presented differents activities and it´s evaluation. With silkworm you can work many fields; nature, care, mathematics, art, cucle of life, language, parts of body and respect. They can be treated as a broad topic and we can take one way or another to work what we want. At the end, is going to be presented my personal reflection.
dc.language.isoeuses_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectHaur Hezkuntza
dc.subjectesperimentazioa
dc.subjectmetodo zientifikoa
dc.subjectzetarrak eta natura
dc.subjectPre-school
dc.subjectexperimentation
dc.subjectcientific metodology
dc.subjectsilkworm and nature
dc.titleGu zetarrak zaintzen, haiek guri irakasten!es_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.date.updated2020-06-29T07:19:28Z
dc.language.rfc3066es
dc.rights.holder© 2020, el autor
dc.contributor.degreeGrado en Educación Infantil
dc.contributor.degreeHaur Hezkuntzako Gradua
dc.identifier.gaurregister106586-830084-09
dc.identifier.gaurassign93610-830084


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record