dc.contributor.advisor | Ordoñana Martín, José Antonio  | |
dc.contributor.author | Etxeberria Ruiz de Erentxun, Josu | |
dc.contributor.other | E.U. MAGISTERIO -VITORIA-GASTEIZ | |
dc.contributor.other | GASTEIZKO IRAKASLEEN U.E. | |
dc.date.accessioned | 2021-04-15T14:14:25Z | |
dc.date.available | 2021-04-15T14:14:25Z | |
dc.date.issued | 2021-04-15 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10810/50950 | |
dc.description | 29 p. : il. -- Bibliogr.: p. 26-28 | |
dc.description.abstract | [EUS] Gradu Amaierako Lan honen garapenean arteak, eta zehazki musikak, gure bizitzan duen garrantzia eta hezkuntza prozesuan izan dezakeen potentziala erakusten da. Lan honek modu teorikoan Lehen Hezkuntzako ikasleentzat antzerki musikal baten sorkuntzari buruzko proposamen didaktiko bat garatzen du, adimen anitzen teorian eta sorkuntza musikalean oinarrituz. Adimen anitzen teoriak proposatutako ezaugarriak abiapuntutzat ipiniz, antzerki musikalak hezkuntzan sortzen dituen onurak eta hobekuntzak aztertzen dira eta honetaz baliatzeko antzerki musikal baten proiektuaren planteamendua azaltzen da. Marko teorikoaren atalean Gardner-en adimen anitzen teoria eta adimen musikala jorratzeaz gain, sormena, sorkuntza musikala eta antzerki musikala azaltzen dira, betiere hezkuntza arloan ardazturik. Proposamen didaktikoaren atalean, berriz, antzerki musikal baten sorreraren prozesua azaltzen da, helburu eta edukiekin, erabiliko den metodologiarekin, jarduerekin eta ebaluazioarekin batera. | |
dc.description.abstract | [ES] En el desarrollo de este Trabajo de Fin de Grado se muestra la importancia del arte, y en concreto de la música, en nuestra vida y su potencial en el proceso educativo. Este trabajo desarrolla teóricamente una propuesta didáctica sobre la creación de un teatro musical para estudiantes de Educación Primaria, basada en la teoría de las inteligencias múltiples y en la creación musical. Partiendo de las características propuestas por la teoría de las inteligencias múltiples, se analizan los beneficios y las mejoras que el teatro musical genera en la educación y para que estas se aprovechen se plantea el proyecto de un teatro musical. En el apartado del marco teórico, además de abordar la teoría de las inteligencias múltiples de Gardner y la inteligencia musical, se presenta la creatividad, la creación musical y el teatro musical, todo ello centrado en el ámbito educativo. En el apartado de la propuesta didáctica se explica el proceso de creación de un teatro musical, con objetivos y contenidos, metodología a utilizar, actividades y evaluación. | |
dc.language.iso | eus | es_ES |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | antzerki musikala | es_ES |
dc.subject | Howard Gardner | |
dc.subject | adimen anitzak | |
dc.subject | sorkuntza musikala | |
dc.title | Antzerki Musikala Lehen Hezkuntzako Baliabide Didaktiko Gisa | es_ES |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | |
dc.date.updated | 2020-06-29T07:46:51Z | |
dc.language.rfc3066 | es | |
dc.rights.holder | © 2020, el autor | |
dc.contributor.degree | Lehen Hezkuntzako Gradua | es_ES |
dc.contributor.degree | Grado en Educación Primaria | |
dc.identifier.gaurregister | 106348-841080-09 | |
dc.identifier.gaurassign | 93386-841080 | |