Show simple item record

dc.contributor.advisorRodríguez Miñambres, Paloma ORCID
dc.contributor.authorRomay Gómez, Andrea
dc.contributor.otherE.U. MAGISTERIO -VITORIA-GASTEIZ
dc.contributor.otherGASTEIZKO IRAKASLEEN U.E.
dc.date.accessioned2021-04-15T17:19:23Z
dc.date.available2021-04-15T17:19:23Z
dc.date.issued2021-04-15
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/50969
dc.description91 p. : il. -- Bibliogr.: p. 42-48
dc.description.abstract[EUS] Proposamen didaktikoaren helburua Así es mi corazón (Witek, 2004) liburuan oinarrituta, lehen hezkuntzako bigarren mailan gaitasun eta trebetasun emozionalen garapena lantzea izan da. Honakoa aurrera eramateko lau bloke sortu eta emozioen inguruko jarduera ezberdinak burutu dira. Hasieran ikasleek aurre ezagutzetan egokitutako jarduerak jorratu dituzte; ondoren, liburuarekin jardun dute; geroago, bizitzan zehar izaten dituzten egoera ezberdinetan oinarrituz role playing bat gauzatu dute. Horretaz gain, egoera eta istorio ezberdinak idatzi dituzte. Amaitzeko, ikasle bakoitzak jorratutakoaren inguruko autoebaluazioa egin du. Ikerlan honetatik ateratako ondorioen artean nabarmendu behar da hasieran ikasleek zailtasun handiak erakutsi dituztela emozioak antzemateko orduan, baita ere euskaraz egoera desberdinak adierazteko. Hala ere, saioak aurrera egin ahala egunerokotasunean bizi izaten dituzten egoeretan oinarrituz sentitzen dutena hitzen bidez adierazteko gaitasuna garatu dute.es_ES
dc.description.abstract[ES] El objetivo de este trabajo ha sido elaborar una propuesta didáctica centrada en promover el desarrollo de capacidades y habilidades emocionales en 2o curso de educación primaria a partir del cuento Así es mi corazón (Witek, 2004). Mediante las actividades programadas se trabajan las emociones siguiendo una progresión de cuatro bloques: el primer bloque se centra en los conocimientos previos; en el segundo, se trabaja el libro; el siguiente bloque se centra en el role playing, llevando a cabo diferentes situaciones de la vida diaria y escribiendo pequeñas historias, y el cuarto bloque finaliza con una autoevaluación del procedimiento hecho por cada alumno. Entre las consecuencias extraídas de este trabajo de investigación hay que destacar que los alumnos al principio tuvieron problemas para reconocer sus propias emociones y también, para expresar diferentes situaciones en euskera. Aun así, han desarrollado la capacidad de expresar mediante palabras lo que sienten a partir de situaciones cotidianas.es_ES
dc.language.isoeuses_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectlehen hezkuntzaes_ES
dc.subjectemozioen lanketaes_ES
dc.titleEmozioak lantzen literaturaren bidez: lehen hezkuntzako bigarren mailarako proposamen didaktikoaes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.date.updated2020-07-08T06:55:49Z
dc.language.rfc3066es
dc.rights.holder© 2020, la autora
dc.contributor.degreeGrado en Educación Primariaes_ES
dc.contributor.degreeLehen Hezkuntzako Gradua
dc.identifier.gaurregister107360-802508-09
dc.identifier.gaurassign93467-802508


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record