dc.contributor.advisor | Rodriguez Lekue, Pablo | |
dc.contributor.author | Fernández de Eribe Morillas, Urtzi | |
dc.contributor.other | E.U. MAGISTERIO -VITORIA-GASTEIZ | |
dc.contributor.other | GASTEIZKO IRAKASLEEN U.E. | |
dc.date.accessioned | 2021-04-15T17:37:48Z | |
dc.date.available | 2021-04-15T17:37:48Z | |
dc.date.issued | 2021-04-15 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10810/50973 | |
dc.description | 60 p. : il. -- Bibliogr.: p. 41-45 | |
dc.description.abstract | [EUS] Gizartearen aldaketarekin batera, gaur egun, hezkuntzaren papera aldatu egin
da eta hezkuntzak erantzun behar dituen premiak ugaldu egin dira: ikasle kritikoak sortzea, gehiegizko informazioa kudeatzea, irakasleak babestea, ikasleei beharrezko atentzioa eskaintzea, zatiketa kurrikularra gainditzea… etab. Testuinguru horretan, guztiz kontuan hartzekoa da hiriek duten izaera hezitzailea. Tokiko curriculum-ak garatzea eta hirien ahalmen hezitzailea erabiltzea baliabide erabilgarriak eta eraginkorrak izan daitezke
hezkuntzarentzat. Lan honetan, aipatutako baliabide horiek, alegia, tokiko curriculumak eta hiri hezitzaileak eta euren adibideak zehaztasunez aztertzen dira. Horrekin batera, hiriaren alderdi hezitzaileari probetxua ateratzea helburu nagusi duen hiruhileko baterako
programazio berritzaile bat planteatzen da. Horretarako, testuingurua, justifikazioa,
helburuak, konpetentziak, edukiak, baliabideak, zereginak, denboralizazioa eta ondorioak
zehazten dira. Halaber, programazio honetan, astean hiru saiotan hiriarekin kontuaktuan
egongo dira umeak eta hiriko gune ezberdinak ezagutzeko gida didaktiko bat sortuko dute. | es_ES |
dc.description.abstract | [ES] Hoy en día, de la mano del cambio acaecido en la sociedad, se ha transformado el
papel de la educación y se han incrementado las necesidades que ha de responder: crear
alumnos críticos, gestionar la sobreinformación, proteger al profesorado, ofrecer a los
alumnos la atención que demandan, superar la división curricular… etc. Dentro de este
contexto, es de considerar el carácter educador que tienen las ciudades. Desarrollar un
curriculum local y utilizar el poder educador de las ciudades pueden ser recursos útiles y
eficaces para la educación. En el siguiente trabajo, se analizan con detalle los recursos
mencionados anteriormente, es decir, el curriculum local y las ciudades educadoras, y sus respectivos ejemplos. Paralelamente, se plantea una programación innovadora para un trimestre, que tiene como objetivo principal aprovechar la dimensión educativa de la ciudad. Para ello, se determina el contexto, la justificación, los objetivos, las competencias, los contenidos, los recursos, las tareas o actividades, la temporalización y las conclusiones. Asimismo, en dicha programación, los alumnos estarán en contacto con la ciudad durante tres sesiones semanales y crearán una guía didáctica para conocer distintos espacios de la ciudad. | es_ES |
dc.description.abstract | [EN] Nowadays, along with the change that has occurred in society, the role of education
has varied and the needs that it must respond to, have increased: to encourage students to be critical, to manage over-information, to protect teachers, to offer students the attention that they demand, to overcome the curricular division, etc. Within this context, it is necessary to consider the educational character that cities have. Developing a local curriculum and using educational power of cities can be useful and effective resources for education. These paper, analyses the resources mentioned above, that is to say, the local curriculum and the educational cities, and their respective examples in detail. At the same time, an innovative programme is proposed for a term, the main objective of which is to take advantage of the educational dimension of the city. To this end, the context, justification, objectives, competencies, contents, resources, tasks or activities, timing and conclusions are determined. Likewise, in this programming, students will be in contact with the city during three weekly sessions and will create a didactic guide to know different spaces of the city. | es_ES |
dc.language.iso | eus | es_ES |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | hezkuntza premiak | |
dc.subject | tokiko curriculum-a | |
dc.subject | hiri hezitzaileak | |
dc.subject | programazio didaktikoa | |
dc.subject | gida didaktikoa | |
dc.subject | necesidades educativas | |
dc.subject | curriculum local | |
dc.subject | ciudades educadoras | |
dc.subject | programación didáctica | |
dc.subject | guía didáctica | |
dc.subject | educational needs | |
dc.subject | local curriculum | |
dc.subject | educating cities | |
dc.subject | didactic programming | |
dc.subject | didactic guide | |
dc.title | Eskola eta hiria: Gasteiz ezagutuz ikasi. Hiria Proiektuen Bidez Lantzeko Lehen Hezkuntzarako Programazio Didaktikoa. | es_ES |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | |
dc.date.updated | 2020-06-29T07:46:51Z | |
dc.language.rfc3066 | es | |
dc.rights.holder | © 2020, el autor | |
dc.contributor.degree | Lehen Hezkuntzako Gradua | es_ES |
dc.contributor.degree | Grado en Educación Primaria | |
dc.identifier.gaurregister | 106979-841111-09 | |
dc.identifier.gaurassign | 93418-841111 | |