Show simple item record

dc.contributor.advisorRodriguez Lekue, Pablo
dc.contributor.authorFernández de Eribe Morillas, Urtzi
dc.contributor.otherE.U. MAGISTERIO -VITORIA-GASTEIZ
dc.contributor.otherGASTEIZKO IRAKASLEEN U.E.
dc.date.accessioned2021-04-15T17:37:48Z
dc.date.available2021-04-15T17:37:48Z
dc.date.issued2021-04-15
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/50973
dc.description60 p. : il. -- Bibliogr.: p. 41-45
dc.description.abstract[EUS] Gizartearen aldaketarekin batera, gaur egun, hezkuntzaren papera aldatu egin da eta hezkuntzak erantzun behar dituen premiak ugaldu egin dira: ikasle kritikoak sortzea, gehiegizko informazioa kudeatzea, irakasleak babestea, ikasleei beharrezko atentzioa eskaintzea, zatiketa kurrikularra gainditzea… etab. Testuinguru horretan, guztiz kontuan hartzekoa da hiriek duten izaera hezitzailea. Tokiko curriculum-ak garatzea eta hirien ahalmen hezitzailea erabiltzea baliabide erabilgarriak eta eraginkorrak izan daitezke hezkuntzarentzat. Lan honetan, aipatutako baliabide horiek, alegia, tokiko curriculumak eta hiri hezitzaileak eta euren adibideak zehaztasunez aztertzen dira. Horrekin batera, hiriaren alderdi hezitzaileari probetxua ateratzea helburu nagusi duen hiruhileko baterako programazio berritzaile bat planteatzen da. Horretarako, testuingurua, justifikazioa, helburuak, konpetentziak, edukiak, baliabideak, zereginak, denboralizazioa eta ondorioak zehazten dira. Halaber, programazio honetan, astean hiru saiotan hiriarekin kontuaktuan egongo dira umeak eta hiriko gune ezberdinak ezagutzeko gida didaktiko bat sortuko dute.es_ES
dc.description.abstract[ES] Hoy en día, de la mano del cambio acaecido en la sociedad, se ha transformado el papel de la educación y se han incrementado las necesidades que ha de responder: crear alumnos críticos, gestionar la sobreinformación, proteger al profesorado, ofrecer a los alumnos la atención que demandan, superar la división curricular… etc. Dentro de este contexto, es de considerar el carácter educador que tienen las ciudades. Desarrollar un curriculum local y utilizar el poder educador de las ciudades pueden ser recursos útiles y eficaces para la educación. En el siguiente trabajo, se analizan con detalle los recursos mencionados anteriormente, es decir, el curriculum local y las ciudades educadoras, y sus respectivos ejemplos. Paralelamente, se plantea una programación innovadora para un trimestre, que tiene como objetivo principal aprovechar la dimensión educativa de la ciudad. Para ello, se determina el contexto, la justificación, los objetivos, las competencias, los contenidos, los recursos, las tareas o actividades, la temporalización y las conclusiones. Asimismo, en dicha programación, los alumnos estarán en contacto con la ciudad durante tres sesiones semanales y crearán una guía didáctica para conocer distintos espacios de la ciudad.es_ES
dc.description.abstract[EN] Nowadays, along with the change that has occurred in society, the role of education has varied and the needs that it must respond to, have increased: to encourage students to be critical, to manage over-information, to protect teachers, to offer students the attention that they demand, to overcome the curricular division, etc. Within this context, it is necessary to consider the educational character that cities have. Developing a local curriculum and using educational power of cities can be useful and effective resources for education. These paper, analyses the resources mentioned above, that is to say, the local curriculum and the educational cities, and their respective examples in detail. At the same time, an innovative programme is proposed for a term, the main objective of which is to take advantage of the educational dimension of the city. To this end, the context, justification, objectives, competencies, contents, resources, tasks or activities, timing and conclusions are determined. Likewise, in this programming, students will be in contact with the city during three weekly sessions and will create a didactic guide to know different spaces of the city.es_ES
dc.language.isoeuses_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjecthezkuntza premiak
dc.subjecttokiko curriculum-a
dc.subjecthiri hezitzaileak
dc.subjectprogramazio didaktikoa
dc.subjectgida didaktikoa
dc.subjectnecesidades educativas
dc.subjectcurriculum local
dc.subjectciudades educadoras
dc.subjectprogramación didáctica
dc.subjectguía didáctica
dc.subjecteducational needs
dc.subjectlocal curriculum
dc.subjecteducating cities
dc.subjectdidactic programming
dc.subjectdidactic guide
dc.titleEskola eta hiria: Gasteiz ezagutuz ikasi. Hiria Proiektuen Bidez Lantzeko Lehen Hezkuntzarako Programazio Didaktikoa.es_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.date.updated2020-06-29T07:46:51Z
dc.language.rfc3066es
dc.rights.holder© 2020, el autor
dc.contributor.degreeLehen Hezkuntzako Graduaes_ES
dc.contributor.degreeGrado en Educación Primaria
dc.identifier.gaurregister106979-841111-09
dc.identifier.gaurassign93418-841111


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record