Show simple item record

dc.contributor.advisorIbarrola Aguirre, Jose Antonio
dc.contributor.authorGoldaraz Lapuente, Nerea
dc.contributor.otherE.U. MAGISTERIO -VITORIA-GASTEIZ
dc.contributor.otherGASTEIZKO IRAKASLEEN U.E.
dc.date.accessioned2021-04-15T17:48:30Z
dc.date.available2021-04-15T17:48:30Z
dc.date.issued2021-04-15
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/50979
dc.description50 p. : il. -- Bibliogr.: p. 39-43
dc.description.abstract[EUS] Ikasleen iritzi kritikoa sustatzeko irakurzaletasuna sustatzea beharrezkoa da. Hezkuntza sisteman irakurzaletasuna lantzen diren arloak hizkuntzetara mugatzen bada ere, zeharka ikasgai guztietan erabiltzen da. Baina, askotan, informazioa irakurtzeko besterik ez da erabiltzen eta pertsona batek irakurzaletasunaz disfrutatzeko ahalegin gutxi egiten dira. Lan honetan, eskolaren eta familiaren elkarlana erakutsiko da ikasleen irakurzaletasuna sustatzeko. Horretarako, Ibarberri ikastetxeko ikas komunitatea aztertuko da behaketa, galdetegi eta elkarrizketen bidez. Hiru hilabeteetan zehar, egunero eskola horretan burutzen diren irakurzaletasuna sustatzeko jarduerei erreparatuz.es_ES
dc.description.abstract[ES] La lectura es importante para desarrollar del pensamiento crítico de los alumnos. En el sistema educativo solo las asignatura de idiomas se utilizan para fomentar la lectura, sin embargo, se lee en todas ellas. Aunque, muchas veces, la lectura solo sirve para leer la información y se hacen pocos intentos para fomentar la lectura como disfrute para cada uno. En este trabajo, se va a enseñar el trabajo entre la escuela y los profesores con el objetivo de fomentar la lectura en los alumnos. Para ello, se analizará las actividades que se realizarán entorno a fomentar la lectura, durante tres meses, en la comunidad de aprendizaje de la escuela Ibarberri mediante la observación, cuestionarios y entrevistas.es_ES
dc.description.abstract[EN] Reading is important for developing students' critical thinking. In the education system only language subjects are used to encourage reading, however, it is read in all of them. Although, many times, reading only serves to read the information and few attempts are made to encourage reading as an enjoyment for everyone. In this work, the work between the school and the families will be showed with the objective of promoting reading in students. For this purpose, the activities that will be carried out around promoting reading during three months in the learning community of the Ibarberri school will be analyzed through observation, questionnaires and interviews.es_ES
dc.language.isoeuses_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectirakurzaletasuna.es_ES
dc.subjectlehen hezkuntzaes_ES
dc.subjecteskola eta familiaes_ES
dc.subjecteskola eta familia
dc.subjectteknologia
dc.subjectfomento de lectura
dc.subjecteducación primaria
dc.subjectescuela y familia
dc.subjecttecnología
dc.subjectreading
dc.subjectprimary school
dc.subjectschool and family
dc.subjecttechnology
dc.titleFamilien eta irakasleen papera ikasleen irakurzaletasuna sustatzenes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.date.updated2020-06-29T08:39:33Z
dc.language.rfc3066es
dc.rights.holder© 2020, la autora
dc.contributor.degreeGrado en Educación Primariaes_ES
dc.contributor.degreeLehen Hezkuntzako Gradua
dc.identifier.gaurregister106762-852425-09
dc.identifier.gaurassign93354-852425


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record