Show simple item record

dc.contributor.advisorInfante Borinaga, Guillermo ORCID
dc.contributor.authorPesquera Aramburu, Ainhoa
dc.contributor.otherE.U. MAGISTERIO -VITORIA-GASTEIZ
dc.contributor.otherGASTEIZKO IRAKASLEEN U.E.
dc.date.accessioned2021-04-15T17:59:46Z
dc.date.available2021-04-15T17:59:46Z
dc.date.issued2021-04-15
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/50986
dc.description41 p. : il. -- Bibliogr.: p. 37-41
dc.description.abstract[EUS] Curriculum ezkutua egunerokotasunean suertatzen diren gertaeretan eta ekintzetan ematen da, baina, ez da erraza honakoa identifikatzea. Hauek ezkutuan gelditu ohi dira eta konturatu gabe, egoera edo ekintza horiek ikasleengan eragina dute. Gradu Amaierako Lan honen helburu nagusia, Gorputz Hezkuntzako Minorrean egon diren ikasleek Practicum IIIan bizitako lehiazko gertaeren gainean curriculum ezkutua ulertu duten eta hausnartzeko gaitasuna nolakoa izan den aztertzea da. Aztertutako gertaerak 57 izan dira. Gertaeren % 60ak ez du curriculum ezkutua ulertu, deskripzio orokorrak egiteagatik eta etenaldiaren garrantziaz ez ohartzeagatik. Bestalde, ikasleen hausnartzeko gaitasuna txikia izan da, % 6a hain zuzen ere, honen arrazoia galdera irekiak botatzea izan da.es_ES
dc.description.abstract[ES] El curriculum oculto se imparte en hechos y acciones que se producen en el día a día, pero no es fácil identificarlo. Estas situaciones o acciones suelen quedar ocultas, y sin darnos cuenta, afectan al alumnado. El objetivo principal de este Trabajo de Fin de Grado es analizar si los alumnos que han estado en el Minor de Educación Física han entendido el curriculum oculto sobre los acontecimientos competitivos vividos en el Practicum III y la capacidad de reflexión sobre los mismos. Los incidentes críticos analizados han sido 57. El 60% de los incidentes críticos no han sido entendidos en el currículum oculto por realizar descripciones generales y por no tener en cuenta la importancia de la interrupción en las sesiones. Por otro lado, la capacidad de reflexión del alumnado es baja, concretamente un 6%, y ello se debe a la tendencia de los participantes a plantear preguntas abiertas.
dc.language.isoeuses_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectcurriculum ezkutuaes_ES
dc.subjectlehiakortasuna
dc.subjectgorputz hezkuntza
dc.subjecthausnartzeko gaitasuna eta gertaera adierazgarriak
dc.subjectcurriculum oculto
dc.subjectcompetitividad
dc.subjecteducación física
dc.subjectcapacidad de reflexión e incidentes críticos
dc.titleGorputz hezkuntza, curriculum ezkutua eta lehiakortasuna: Irakasleek curriculum ezkutua ulertzeko eta hausnartzeko duten gaitasunaes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.date.updated2020-06-29T06:18:34Z
dc.language.rfc3066es
dc.rights.holder© 2020, la autora
dc.contributor.degreeLehen Hezkuntzako Graduaes_ES
dc.contributor.degreeGrado en Educación Primaria
dc.identifier.gaurregister106640-839027-09
dc.identifier.gaurassign93382-839027


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record