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dc.contributor.advisorRodríguez Miñambres, Paloma ORCID
dc.contributor.authorLejardi Martinez, Maitane
dc.contributor.otherE.U. MAGISTERIO -VITORIA-GASTEIZ
dc.contributor.otherGASTEIZKO IRAKASLEEN U.E.
dc.date.accessioned2021-04-16T13:26:59Z
dc.date.available2021-04-16T13:26:59Z
dc.date.issued2021-04-16
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/51032
dc.description51 p. : il. -- Bibliogr.: p. 39-40
dc.description.abstract[EUS] Gauza jakina da belarrak edozein lekutan hasteko abilezia daukala; ingurunean dituen elementuek hazkuntza hori era batekoa edo bestelakoa izatea bermatuko dute. Hezkuntzan berdina gertatzen da, alajaina. Umeek leku guztietan aurki edo eskura dezakete hezkuntza, badakigulako horiek ikusten dutena imitatzen dutela, horregatik hezitzaileok haurrek behar duten ingurugiro ahalik eta egokiena eskaini behar diegu hazkunde egokia berma dadin. Ondorengo orrialdeetan garatzen den gradu amaierako lan honek, egungo hezkuntza sistemaren gainean hausnartzeaz gain; Lehen Hezkuntzako etapan metodologia aktiboek, bereziki, txokoak eta jolas kooperatiboak duen funtzioaz eta garrantziaz jabetzea du helburu. Honenbestez, konfiantzaren pedagogiaz mintzatuko gara eta ikastola erreal batean aurrera eramandako esku hartzea erakutsiko da. Horrela gure belartxoak lur ongarritu batean kokatu, ureztatu, maitasunarekin hezi, behar duten berotasuna eta argia jarri eta aipatutako hazkunde horretan lagun izan behar gaituzte. Pertsona izateko bidean aurrera egin eta bizitzarako prestatzen ikas dezaten. Hitz gakoak: Lehen Hezkuntza, metodologia aktiboak, konfiantzaren pedagogia, txokoak, jolas kooperatiboa.es_ES
dc.description.abstract[ES] Sabemos que la hierba tiene la tendencia de crecer en cualquier lado; los elementos que tengan alrededor influirán en dicho crecimiento, que hará que sea de un modo o de otro. Lo mismo pasa con la educación, en efecto. Los niños pueden aprender por cualquier fuente , pues ya sabemos que éstos imitan todo lo que ven; por lo tanto, los educadores tenemos que ofrecer a los niños el contexto más adecuado posible para asegurar un crecimiento digno y propio. En las páginas siguientes de este trabajo de fin de grado, a pesar de reflexionar sobre la educación de hoy en día; tiene como fin, investigar la importancia de las metodologías activas, centrándose en los rincones de aprendizaje y el juego cooperativo y de la función que tienen en la etapa de educación primaria. Por lo tanto, se hablara sobre la pedagogía de la confianza y se mostrará una intervención llevada a cabo en una escuela real. De modo que, nuestra hierba debe de situarse en una tierra fértil, regarla, darle el amor adecuado, el calor y la luz que necesiten y por esto es necesario que nos tengan al lado en el ya mencionado crecimiento.Con el fin de avanzar en la forma de aprender y prepararse para la vida.es_ES
dc.language.isoeuses_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectlehen hezkuntzaes_ES
dc.subjectmetodologia aktiboak
dc.subjectkonfiantzaren pedagogia
dc.subjecttxokoak
dc.subjectjolas kooperatiboa
dc.subjecteducación primaria
dc.subjectmetodologías activas
dc.subjectpedagogía de la confianza
dc.subjectrincones de aprendizaje
dc.subjectjuego cooperativo
dc.titleMetodologia aktiboak: txokoak eta jolas kooperatiboa Lehen Hezkuntzanes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.date.updated2021-02-09T11:28:49Z
dc.language.rfc3066es
dc.rights.holder© 2021, la autora
dc.contributor.degreeGrado en Educación Primaria
dc.contributor.degreeLehen Hezkuntzako Gradua
dc.identifier.gaurregister110945-744143-05
dc.identifier.gaurassign109539-744143


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