Show simple item record

dc.contributor.advisorEcheazarra Escudero, Ibon
dc.contributor.authorAramaio Basterretxea, Mikel
dc.contributor.otherE.U. MAGISTERIO -VITORIA-GASTEIZ
dc.contributor.otherGASTEIZKO IRAKASLEEN U.E.
dc.date.accessioned2021-04-16T13:34:11Z
dc.date.available2021-04-16T13:34:11Z
dc.date.issued2021-04-16
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/51035
dc.description45 p. : il. -- Bibliogr.: p. 36-42
dc.description.abstract[EUS] Diseinu tradizionalak, genero ikuspegi hegemonikoari erantzun dio orain arte, ondorioz ikasleen hezkuntza baldintzatua eta desorekatua izan da jolastokietan. Espazio ludiko eta hezitzaile honetan, aske bezala ikusten dena, murriztailea izan da askorentzat eta guztiek normaltasun oso barneratu izan dute horrela izan behar zela. Azken urteetan ordea proiektu eraldatzaileen loraldia eman da. Ikastetxe askotan proiektu berritzaile eta parekideagoak lortzeko beharra sentitu dute. Lan honetan, proposamena eskola eragile guztien parte hartzearekin aurrera eraman da, garrantzi berezia ikasleek izan dutelarik. Kirol inbasiboen eremua, nagusia edo erdigunea dinamizatu nahi izan da, haurrek beraiek aukeratutako jarduerak proposatuz, jolas eta jostailu ez sexistak bultzatuz eta jardueren aniztasuna bilatuz. Ikasleen parte hartze librea errespetatu da inor derrigortu gabe eta irakasleen lana aktiboa izan da, prozesua ebaluatu eta dinamizatuz.
dc.description.abstract[ES] El diseño tradicional ha respondido hasta ahora a la perspectiva hegemónica de género, por lo que la educación de los alumnos ha sido condicionado y desequilibrado en los patios. Este espacio lúdico y educativo, que se ve como libre para muchos, ha sido restrictivo y todos han interiorizado plenamente la normalidad de que así debía ser. Sin embargo, en los últimos años se ha dado un aumento de los proyectos coeducativos. En muchos centros, han sentido la necesidad de conseguir proyectos más innovadores e igualitarios. En este trabajo, la propuesta se ha llevado a cabo con la participación de todos los agentes escolares, teniendo especial relevancia los alumnos. Se ha querido dinamizar el ámbito, principal o céntrico de los deportes invasivos, proponiendo actividades elegidas por los propios niños y niñas, impulsando juegos y juguetes no sexistas y buscando la diversidad de actividades. Se ha respetado la libre participación del alumnado sin forzar a nadie y la labor del profesorado ha sido activa, evaluando y dinamizando el proceso.
dc.language.isoeuses_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectjolastokia
dc.subjecthezkidetza
dc.subjectparte-hartzea
dc.subjectjolas librea
dc.subjecteremu hezitzailea
dc.subjectpatio
dc.subjectcoeducación
dc.subjectparticipación
dc.subjectjuego libre
dc.subjectámbito educativo
dc.titlePatio parekide eta hezitzaile bat eraikitzeko bideanes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.date.updated2020-06-29T06:18:33Z
dc.language.rfc3066es
dc.rights.holder© 2020, el autor
dc.contributor.degreeGrado en Educación Primariaes_ES
dc.contributor.degreeLehen Hezkuntzako Gradua
dc.identifier.gaurregister106895-346969-09
dc.identifier.gaurassign93247-346969


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record