Show simple item record

dc.contributor.advisorBeristain Oñederra, José Juan ORCID
dc.contributor.authorZubieta Ansorregui, Leire
dc.contributor.otherE.U.E. EMPRESARIALES -SAN SEBASTIAN
dc.contributor.otherDONOSTIAKO ENPRESA IKASKETEN U.E.
dc.date.accessioned2021-06-15T17:56:27Z
dc.date.available2021-06-15T17:56:27Z
dc.date.issued2021-06-15
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/51888
dc.description.abstractLan honen helburu nagusia itsuen kontsumo inklusiboaren alorreko ikerketetan dagoen hutsunea betetzen laguntzea eta etorkizuneko ikerketak errazteko markoa zehaztea da. Arlo teorikoan hipotesiak egin dira, bigarren mailako informazioan baliatuz. Informazio honen bidez, enpresek eta itsu diren kontsumitzaileek merkatuan dituzten ikuspuntu desberdinak aztertu dira. Ikerketaren atal enpirikoak aparteko garrantzia du, elkarrizketetan eskuratutako lehen mailako informazio pertsonala bereganatzen duelako. Elkarrizketan lortutako informazioa oso baliagarria izan da arlo teorikoan landutako hipotesiak kontrastatu eta sakontzeko.
dc.language.isoeuses_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectitsuak
dc.subjectkontsumoa
dc.titleItsuen inklusio soziala merkatuanes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.date.updated2020-05-21T05:08:56Z
dc.language.rfc3066es
dc.rights.holder© 2020, el autor.
dc.identifier.gaurregister103195-771691-10
dc.identifier.gaurassign96934-771691


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record