dc.contributor.advisor | Zulaika Isasti, Luis María | |
dc.contributor.author | Irastortza Jauregi, Unai | |
dc.contributor.other | F. ACTIVIDAD FISICA Y DEPORTE | |
dc.contributor.other | JARDUERA FISIKOAREN ETA KIROLAREN ZIENTZIEN F. | |
dc.date.accessioned | 2021-06-30T16:10:08Z | |
dc.date.available | 2021-06-30T16:10:08Z | |
dc.date.issued | 2021-06-30 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10810/52117 | |
dc.description | 49 p. : il.-- Bibliogr.: p. 45-48 | |
dc.description.abstract | Lan honen bitartez, Heziketa Fisikoa eta euskararen arteko elkarrekintza bultzatu nahi izan da, eta horretarako, proposamen pedagogiko-didaktiko bat egin da. Ez da probarik egin baliagarritasuna ebaluatzeko baina aurreikus daiteke horrelako ikuspegi pedagogiko-didaktiko baten bitartez, Heziketa Fisikoan diziplinartekotasuna bultzatuko dela eta era berean, jakintza arloari beste esanguratasun eta sendotasun bat eskainiko diola. | es_ES |
dc.language.iso | eus | es_ES |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | Heziketa Fisikoa | es_ES |
dc.subject | euskararen erabliera | |
dc.subject | proposamen didaktikoa | |
dc.title | Heziketa Fisikoa eta euskararen arteko elkarrekintza: Bigarren Hezkuntzarako proposamen didaktiko bat | es_ES |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | |
dc.date.updated | 2020-05-20T06:34:25Z | |
dc.language.rfc3066 | es | |
dc.rights.holder | © 2020, el autor | |
dc.contributor.degree | Grado en Ciencias de la Actividad Física y del Deporte | |
dc.contributor.degree | Jarduera Fisikoaren eta Kirolaren Zientzietako Gradua | |
dc.identifier.gaurregister | 103192-780382-09 | |
dc.identifier.gaurassign | 93897-780382 | |