Show simple item record

dc.contributor.advisorIbarrola Aguirre, Jose Antonio
dc.contributor.authorRejado Vigalondo, Jon
dc.contributor.otherE.U. MAGISTERIO -VITORIA-GASTEIZ
dc.contributor.otherGASTEIZKO IRAKASLEEN U.E.
dc.date.accessioned2021-10-22T13:56:33Z
dc.date.available2021-10-22T13:56:33Z
dc.date.issued2021-10-22
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/53543
dc.description81 p. -- Bibliogr.: p. 41-46
dc.description.abstractLan honetan aztertu dugu familiek duten parte hartzearen garrantziari buruzko marko teorikoa, Ikas Komunitateen proiektuaren atzeko oinarri teorikoa birpasatu, eta zenbait Ikas Komunitateren hausnarketak jaso ditugu familien parte hartzeko ekintzen inguruan, Gasteizko komunitate baterako hobekuntza aukerak aztertzeko. Lana euskaraz idatzita dago.es_ES
dc.language.isoeuses_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectfamiliaes_ES
dc.subjectparte hartzea
dc.subjectikas komunitatea
dc.subjectdialogikoa
dc.titleFamiliek Ikas Komunitateetan duten parte hartzearen gaineko hausnarketa, eta balizko lan ildoak kasu erreal baterakoes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.date.updated2021-06-21T07:23:23Z
dc.language.rfc3066es
dc.rights.holder© 2021, el autor
dc.contributor.degreeLehen Hezkuntzako Graduaes_ES
dc.contributor.degreeGrado en Educación Primaria
dc.identifier.gaurregister114881-271965-09
dc.identifier.gaurassign109468-271965


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record