dc.contributor.advisor | Gurrutxaga Muxika, Alexander | |
dc.contributor.author | Jainaga Albizu, Lorea | |
dc.contributor.other | E.U. MAGISTERIO -VITORIA-GASTEIZ | |
dc.contributor.other | GASTEIZKO IRAKASLEEN U.E. | |
dc.date.accessioned | 2021-10-22T14:01:37Z | |
dc.date.available | 2021-10-22T14:01:37Z | |
dc.date.issued | 2021-10-22 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10810/53544 | |
dc.description | 31 p. -- Bibliogr.: p. 26-27 | |
dc.description.abstract | [EUS] Lan honetan, Haur Hezkuntzako gelan gaitasun linguistikoa lantzeko Ene Kantak proiektuko kanten egokitasuna ikertu da. Kasu-azterketa ikerketa metodoa erabili da lana burutzeko. Alde batetik, Europako Erreferentzia Marko Bateratuan oinarrituz, hogeita bost abestiren azterketa linguistikoa egin da; horrela, hiru azpi-gaitasun linguistiko jorratu dira: gaitasun lexikoa, gaitasun gramatikala eta gaitasun semantikoa. Beste alde batetik, Hego Euskal Herriko hamalau zentrotako irakasleei galdetegiak egin zaizkie. Bi iturri horietatik lortutako datuekin, ikerketa honek gogoeta egiteko bideak proposatu ditu eta hausnarketa prozesu baten ondoren konklusio batera iritsi da. | es_ES |
dc.description.abstract | [ES] En este trabajo se ha investigado la idoneidad de las canciones del proyecto Ene
Kantak para trabajar la competencia lingüística en el aula de Educación Infantil. El
trabajo se ha realizado mediante el método de investigación estudio de caso. Por un
lado, en base al Marco Común Europeo de Referencia, se ha efectuado un análisis
lingüístico de veinticinco canciones, abordando tres subcompetencias lingüísticas: la
competencia léxica, la competencia gramatical y la competencia semántica. Por otro
lado, se han realizado encuestas a profesores de catorce centros del Hegoalde. Con
los datos obtenidos de ambas fuentes, este estudio ha propuesto vías de reflexión y ha
llegado a una conclusión tras un proceso de meditación. | |
dc.language.iso | eus | es_ES |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | Ene Kantak | es_ES |
dc.subject | haur kantak | es_ES |
dc.subject | gaitasun linguistikoa | es_ES |
dc.subject | hizkuntzaren garapena | es_ES |
dc.subject | canciones infantiles | |
dc.subject | competencia lingüística | |
dc.subject | desarrollo
del lenguaje | |
dc.title | Gaitasun linguistikoa eta haur kantak: Ene Kantak proiektuko abestien kasua | es_ES |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | |
dc.date.updated | 2021-06-21T07:08:21Z | |
dc.language.rfc3066 | es | |
dc.rights.holder | © 2021, la autora | |
dc.contributor.degree | Grado en Educación Infantil | es_ES |
dc.contributor.degree | Haur Hezkuntzako Gradua | |
dc.identifier.gaurregister | 114980-886744-09 | |
dc.identifier.gaurassign | 109234-886744 | |