Show simple item record

dc.contributor.advisorUrrutia Gutiérrez, Saioa
dc.contributor.advisorEzeiza Ramos, Ainhoa ORCID
dc.contributor.authorRiol Balanzategui, Irene
dc.contributor.otherE.U. MAGISTERIO -VITORIA-GASTEIZ
dc.contributor.otherGASTEIZKO IRAKASLEEN U.E.
dc.date.accessioned2021-10-22T14:12:12Z
dc.date.available2021-10-22T14:12:12Z
dc.date.issued2021-10-22
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/53549
dc.description39 p. -- Bibliogr.: p. 33-34
dc.description.abstract[EUS] Lan honetan gamifikazioa eta ikaskuntza kooperatiboa konbinatzen dituen esku- hartzea diseinatu da, jakiteko ikasleen harremanak hobetu ahal diren. Horretarako, esku- hartzearen inplementazioa egin da, Vitoria-Gasteizko Calasanz Eskolapios ikastetxean, lau saioetan zehar garatu dena. Ikasleei ere amaierako galdetegi bat betearazi zitzaien ikerketa egin ahal izateko. Emaitzak aztertu ondoren, erakutsi dute metodologia horrekin ikasleen arteko harremanak sendotu dituztela, ardura pertsonala eta taldekoa ere handitu dela, komunikazio interpertsonala (interdependentzia positiboa, elkarrekintza sustatzailea, ardura indibiduala eta taldekoa, gaitasun interpertsonalak eta talde prozezamendua) garatuz. Hori dela eta, esku-hartze hori lehen hezkuntzan aurrera eramatea oso egokia ikusten dut.es_ES
dc.description.abstract[ES] En este trabajo se ha diseñado una intervención que combina gamificación y aprendizaje cooperativo para saber si es posible mejorar las relaciones del alumnado. Para ello, se ha realizado la implementación de la intervención a lo largo de cuatro sesiones, en el centro escolar Calasanz Eskolapios de Vitoria-Gasteiz. También se hizo rellenar a los alumnos un cuestionario final para poder realizar la investigación. Tras el análisis de los resultados, se ha demostrado que con esta metodología se han reforzado las relaciones entre el alumnado, se ha incrementado la responsabilidad personal y grupal, desarrollando la comunicación interpersonal (interdependencia positiva, interacción promotora, responsabilidad individual y grupal, competencias interpersonales y procesamiento grupal). Por ello, veo muy adecuado llevar a cabo esta intervención en primaria.
dc.description.abstract[EN] In order to investigate if student relationships have room for improvement, a project which combines gamification and cooperative learning has been designed. The implementation of such project has been carried out in four sessions at the school Calasanz Eskolapios, located in Vitoria-Gasteiz. By the end of the sessions, the students were asked to fill a form for the purpose of carrying out the research. The results have shown that relationships between students were strengthened and personal and team responsibility increased, all of which lead to develop interpersonal communication (positive independence, suportive interactions, individual and team responsibility, interpersonal skills and team processing). In light of this, I believe that carrying out this project in primary education is very adequate.
dc.language.isoeuses_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectgamifikazioaes_ES
dc.subjectikaskuntza kooperatiboa
dc.subjectgamificación
dc.subjectaprendizaje cooperativo
dc.subjectgamification
dc.subjectcooperative learning
dc.titleIkaskuntza kooperatibo baten esperientzia gamifikazioaren bitartezes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.date.updated2021-06-21T07:23:24Z
dc.language.rfc3066es
dc.rights.holder© 2021, la autora
dc.contributor.degreeGrado en Educación Primaria
dc.contributor.degreeLehen Hezkuntzako Gradua
dc.identifier.gaurregister114723-800332-09
dc.identifier.gaurassign109559-800332


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record