Show simple item record

dc.contributor.advisorBasasoro Ciganda, Maitane
dc.contributor.authorLaborda Ganzabal, Ainara
dc.contributor.otherE.U. MAGISTERIO -VITORIA-GASTEIZ
dc.contributor.otherGASTEIZKO IRAKASLEEN U.E.
dc.date.accessioned2021-10-22T14:20:10Z
dc.date.available2021-10-22T14:20:10Z
dc.date.issued2021-10-22
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/53552
dc.description30 p. -- Bibliogr.: p. 27-29
dc.description.abstract[EUS] Gaur egun, asko dira hezkuntza komunitatea osatzen duten guztien parte-hartze aktiboa sustatzen dutela esaten duten metodologia eta praktikak, ikasleen parte-hartzeari arreta berezia eskainiz. Pertsona guztien parte-hartze aktiboa beharrezkoa da gizarte demokratikoak eraiki nahi baditugu. Bestalde, praktikan estrategia horiek benetan parte-hartzaileak ote diren zalantzan jartzen da maiz. Teoriaren eta praktikaren arteko arrakala hori ulertzeko, garrantzitsua da hezkuntza komunitateetara jotzea eta bertako errealitatea ezagutzea. Helburu horrekin, Euskal Autonomia Erkidegoko ikastetxe publiko bateko irakasleekin elkarrizketak burutu ditugu. Emaitzek desberdintasun txikiak baina esanguratsuak erakusten dituzte irakasleen pertzepzioetan eta, ondorioz, ikasleen parte-hartzea sustatzeko moduetan.
dc.description.abstract[ES] En la actualidad son muchas las metodologías y prácticas que dicen fomentar la participación activa de todos las personas que forman la comunidad educativa, prestando especial atención a la participación de los alumnos. La participación de todas las personas es necesaria si queremos construir sociedades democráticas. Por otro lado, a menudo se cuestiona si estas estrategias son verdaderamente participativas en la práctica. Para entender esta brecha entre teoría y práctica, es importante acudir a las comunidades educativas y conocer su realidad. Con ese objetivo, hemos realizado entrevistas con el profesorado de un centro público de la Comunidad Autónoma Vasca. Los resultados muestran pequeñas pero significativas diferencias en las percepciones del profesorado y, por tanto, en las formas de fomentar la participación del alumnado.
dc.description.abstract[EN] At the moment there are many methodologies and practices that claim to encourage the active participation of everyone that make up the educational community, paying special attention to the student participation. The active participation of all people is necessary if we want to build democratic societies. On the other hand, it is often questioned whether these strategies are truly participatory in reality. In order to understand the gap between theory and practice, it is crucial to approach educational communities and get to know their reality. To this end, we conducted interviews with teachers from a public school in the Basque Autonomous Country. The results show small but significant differences in teachers’ perceptions and, consequently, in the ways in which they encourage student participation.
dc.language.isoeuses_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectikasleen parte-hartzea
dc.subjecthezkuntza demokratikoa
dc.subjectformakuntza
dc.subjectparticipación del alumnado
dc.subjecteducación democrática
dc.subjectformación
dc.subjectstudent participation
dc.subjectdemocratic education
dc.subjectformation
dc.titleIkasleen parte-hartzea eguneroko errealitatera gerturatzen: irakasleen ideiak eta usteakes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.date.updated2021-06-21T07:08:24Z
dc.language.rfc3066es
dc.rights.holder© 2021, la autora
dc.contributor.degreeGrado en Educación Primaria
dc.contributor.degreeLehen Hezkuntzako Gradua
dc.identifier.gaurregister114655-876223-09
dc.identifier.gaurassign109415-876223


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record