Show simple item record

dc.contributor.advisorMartínez Abajo, Judit
dc.contributor.authorDe la Fuente Rivas, Naroa
dc.contributor.otherE.U. MAGISTERIO -VITORIA-GASTEIZ
dc.contributor.otherGASTEIZKO IRAKASLEEN U.E.
dc.date.accessioned2021-11-18T15:17:35Z
dc.date.available2021-11-18T15:17:35Z
dc.date.issued2021-11-18
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/53830
dc.description64 p. : il.-- Bibliogr.: p. 36-40
dc.description.abstract[EUS] Jarraian topatuko duzun txosten idatzi honetan, Haur Hezkuntzako gela batean eskainitako Ikaskuntza-Zerbitzu baten inguruan irakurri dezakezu, non zerbitzua gorputz adierazpenean eta emozioetan oinarritu den, bi hauen arteko erlazioa erakutsiz. Lan honen bidez, gorputz adierazpenak duen garrantzia erakutsi nahi da, baita emozioen lanketarekin duen lotura ere. Lan honen helburu nagusiena Ikaskuntza-Zerbitzuaren metodologia Haur Hezkuntzan eraginkorra den bermatzea da. Modu honetan, haurrek autonomia, iniziatiba, motibazioa, kooperazioa eta parte hartze aktiboa lortzen duten aztertuko da. Horretarako, gorputz adierazpenean oinarritzen diren jarduera desberdinak proposatuko dira, honen bidez emozioak nola landu ikusteko aukera eskuratuz. Azterketa horretarako Ikaskuntza-Zerbitzua iraun duen bitartean informazioa narrazio etnografiko batean jaso da. Informazio horrekin analisi sakon bat burutu da, non emaitza ezberdinak eskuratu diren. Emaitza horiei esker, Ikaskuntza-Zerbitzuaren metodologia eraginkorra eta esanguratsua dela egiaztatu egin da, hainbat balore garatzen laguntzen duelako eta talde lanean hazitzeko aukera eskaintzen duelako.es_ES
dc.description.abstract[ES] En el siguiente informe escrito podrás leer sobre un Aprendizaje-Servicio realizado en un aula de Educación Infantil, basado en la expresión corporal y las emociones, demostrando en su forma la relación entre ambos. A través de este trabajo, quiero mostrar la importancia de la expresión corporal, así como de su conexión con el procesamiento de las emociones. El principal objetivo de este trabajo es garantizar que la metodología del Aprendizaje-Servicio para Educación Infantil sea adecuada. De esta forma, se estudia si los niños y niñas logran desarrollar su autonomía, iniciativa, motivación, cooperación y participación activa. Para ello, se propondrán diferentes actividades con relación a la expresión corporal, a través de las cuales, se obtendrá la oportunidad de ver cómo trabajar las emociones. Toda la información recogida durante el proceso Aprendizaje-Servicio, ha sido proyectada en una narrativa etnográfica. Se ha realizado un análisis en profundidad con la información, obteniendo diferentes resultados. Gracias a estos resultados, se concluye que la metodología Aprendizaje-Servicio es eficaz, ya que ayuda a desarrollar los valores y a promover el trabajo grupal.es_ES
dc.language.isoeuses_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectiIkaskuntza-zerbitzuaes_ES
dc.subjectHaur Hezkuntzaes_ES
dc.subjectgorputz adierazpenaes_ES
dc.subjectemozioakes_ES
dc.subjectaprendizaje-servicioes_ES
dc.subjectEducación Infantiles_ES
dc.subjectexpresión corporales_ES
dc.subjectemocioneses_ES
dc.titleGorputz adierazpenaren eta emozioen lanketa Haur Hezkuntzan ikaskuntza-zerbitzuaren bidezes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.date.updated2021-06-21T06:23:40Z
dc.language.rfc3066es
dc.rights.holder© 2021, la autora
dc.contributor.degreeGrado en Educación Infantiles_ES
dc.contributor.degreeHaur Hezkuntzako Gradua
dc.identifier.gaurregister115109-869921-09
dc.identifier.gaurassign109237-869921


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record